IPhone gaat uit in standby mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb sinds kort een raar probleem.. Ik heb al de zoek functie gebruikt maar kan geen passende oplossing vinden :-( Wellicht is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone gaat uit in standby mode
Mensen,
Ik heb sinds kort een raar probleem.. Ik heb al de zoek functie gebruikt maar kan geen passende oplossing vinden :-( Wellicht is er een oplossing voor. Als mijn iphone (8gb 1e gen) in standby (lockscreen) gaat dan gaat hij uit. Ik heb al FW 1.1.4 en 2.0 geprobeerd maar zonder succes.. bij bijde firmwares valt hij uit in standby.. Weten jullie waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt!! Laatst gewijzigd door RemcoR; 07-08-08 om 11:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik ook gehad, maar het probleem was verholpen nadat ik een paar keer de oplader erin en er uit gehaald
|
|
||||
|
||||
// verplaatst naar problemen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toen je upgrade, heb je toen je back-up op je iphone gezet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik denk niet dat dit help, omdat je ook al hebt gerestord, maar je kan het proberen.
ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle instellingen |
|
|||
|
|||
Nee helaas
|
|
|||
|
|||
misschien lukt het wel om te unlocken naar 2.0.1 zometeen
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het.. maar het vreemde is dat hij het bij 2 versies doet.. (1.1.4 & 2.0)
|
|
|||
|
|||
en heb je dit ook al geprobeerd?
https://forum.iculture.nl/f59/i...-fw-2-0-a.html lukte bij en ik heb nergens last van |
|
|||
|
|||
Is dat anders dan met de Pwnage Tool 2.0 voor MacOSX een Custom Firmware te draaien en in DFU de telefoon te updaten via ITunes?
|
|
|||
|
|||
nee, maar misschien was er iets fout in jouw custom firmware (het lijkt me raar, maar het zou kunnnen).
dus probeer deze anders ff. als je het niet probeerd weet je ook niet of het helpt |
|
|||
|
|||
Nee daar heb je gelijk aan ;-) Ik meld me zo weer met het antwoord ;-)
|
|
|||
|
|||
oke goed.
succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat niet uit recovery mode | bokkie14 | iPhone algemeen | 13 | 05-02-11 17:24 |
Iphone gaat vanzelf aan vanuit Standby | magere | iPhone algemeen | 2 | 05-07-10 15:01 |
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker | nielsjuuuh | iPhone algemeen | 4 | 21-01-10 11:17 |
Gaat Iphone 3g in standby in slaapstand vwb Wi-Fi? | rvd1000 | Wi-Fi | 1 | 05-02-09 12:26 |
[1.1.2] Uit standby/sleep halen gaat langzaam | LJJ | Unlock [archief] | 16 | 07-12-07 00:37 |
|
|