Iphone start niet op na firmware 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst gewoon firmware 2.0 geinstaleerd maar sindsdien wil ik hem opstarten en krijg ik alleen het aplle logo en verder doet hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet op na firmware 2.0
Hallo,
Ik heb laatst gewoon firmware 2.0 geinstaleerd maar sindsdien wil ik hem opstarten en krijg ik alleen het aplle logo en verder doet hij niks. IK denk dat ik een versie die niet goed werkte heb gedownload en dat het makkelijk weer terug te zetten is met een synchronysatie maar hoe werkt dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de officielefirmware eropgezet??
deaze werkt niet op een gejailbreakte iphone! moet je terug gaan restoren naar 1.1.4
|
|||
|
|||
hoe moet ik dat doen? dat weet ik dus niet?
|
|
||||
|
||||
wat lezen en proberen om de zoekfunctie onder de knie te krijgen.
in de wiki staan alllerlei handleidingen. hier is een topic om mee te beginnen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iphone start niet op | dix76 | iPhone algemeen | 16 | 02-05-10 20:12 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
iPhone start niet op | mcman | iPhone algemeen | 15 | 23-07-08 12:52 |
Iphone start niet op | hilfiger28 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-08 23:15 |
|
|