Iphone start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Nu ik in het bezit bent van een Iphone liet ik gisteren mijn telefoon vallen,nu heb ik een probleem want de Iphone wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet op
Beste lezers,
Nu ik in het bezit bent van een Iphone liet ik gisteren mijn telefoon vallen,nu heb ik een probleem want de Iphone wil niet opstarten,hij werkt alleen als ik hem in het docksysteem zet (maar dan moet ik hem wel steeds ontgrendelen) maar zodra ik heb daar niet heb instaan valt de telefoon uit en zie ik steeds het Apple teken verschijnen,wat moet ik nu doen? Ik hoop snel een reactie te zien van iemand! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk aan een kapotte accu
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
inderdaad, accu kapot of een contact van accu losgekomen door de val.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iPhone: iphone start niet | satwolf | Jailbreak | 5 | 20-03-10 13:29 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone start niet op | manetje | iPhone algemeen | 5 | 25-08-09 19:16 |
iphone 3g start niet op | Secu-com | iPhone algemeen | 8 | 15-05-09 13:43 |
|
|