Signaal bij in- en uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een muziekje/signaal te laten horen wanneer je de iPhone uitschakelt of opstart? Iets zoals bij Windows die opstart....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Signaal bij in- en uitschakelen
Is het mogelijk om een muziekje/signaal te laten horen wanneer je de iPhone uitschakelt of opstart? Iets zoals bij Windows die opstart.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nope, (nog) niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
oke thx. spijtig, hopelijk komt dit nog of doet Apple dit zelf in firmware of iPhone 2.0
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je niet de 'Vergrendelgeluiden' bedoelt? (Instellingen/Geluiden/Vergrendelgeluiden). Weliswaar niet spectaculair, maar je hoort dan wel een signaal bij in/uit standby schakelen.
|
||||
|
||||
En deze kun je dan nog eens veranderen met Customize naar het toontje wat je wilt.
|
||||
|
||||
Gelukkig niet !
Vond geluid bij mijn macs ook erg irritant bij opstarten. |
|
||||
|
||||
Maar die geluidjes hebben wel nut....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GSM-signaal zakt bij 3G verbinding. | Dragon | iPhone algemeen | 12 | 22-08-10 18:06 |
Toontjes uitschakelen bij nummer bellen | nico_van_wijk | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 16:12 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
uitschakelen iphoto bij insteken iphone | truckdiver | iPhone algemeen | 8 | 17-03-08 17:10 |
|
|