Navigon signaal - Tomtom geen signaal discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Navigon op mijn Iphone staan en heb sedert gisteren ook Tomtom staan. Mijn Navigon werkt perfect. Ben ik heel tevreden van. Maar tomtom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigon signaal - Tomtom geen signaal
Ik heb Navigon op mijn Iphone staan en heb sedert gisteren ook Tomtom staan. Mijn Navigon werkt perfect. Ben ik heel tevreden van. Maar tomtom wilde ik ook eens testen. Bij tomtom krijg ik geen gps signaal, terwijl ik bij navigon onmiddellijk een gps signaal heb.
Aan wat kan dat liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je tomtom wel wat langer laten zoeken? Tomtom heeft nog wel eens de eigenschap dat als deze de eerste keer wordt opgestart eerst wat langer er over doet totdat die weet waar hij op de wereld is. Aanzetten en ff een rondje rijden moet voldoende zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier tomtom werkt erg goed, gelijk gps signaal.
Helemaal toppie!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
denk dat niemand je daar antwoord op kan geven..zijn zoveel mensen waarvan TomTom of Navigon wel goed werkt, maar ook veel mensen waarvan 1 van de 2 niet werkt of beide niet werkt of of of..zit totaal geen logica meer in.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er inmiddels TT, Navignon en Igo my Way opstaan.
Heb tot nu toe de volgende ervaringen. Navigon - Duurt vrij lang voordat er een fix is Igo my Way - Zeer snelle fix TT - Geen fix!! Wederom zonder enige logica in dit GPS drama....... |
|
|||
|
|||
ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met tt. absoluut geen signaal ik heb mijn hele batterij leeg laten zoeken naar gps-signaal. is er een site waar ik zoiets kan melden. mijn gewone tt doet het zonder problemen. het si toch niet zo dat ik iets moet instellen voordat ik deze gebruik.
help |
|
||||
|
||||
Probeer locatievoorzieniningen eens opnieuw in te stellen, misschien per ongeluk een keer op "nee" gedrukt toen TT erom vroeg GPS te gebruiken?
Zit onder instellingenmenu van de iPhone. edit: Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in --> Herstel locatiewaarschuwingen Laatst gewijzigd door matthijst; 19-08-09 om 17:22. |
|
|||
|
|||
Wat bij mij wel eens helpt is eerst Google Maps opstarten, die vindt doorgaans binnen 5 seconden een fix, en daarna je navigatie-software opstarten.
Ook scheelt het per dag, gister duurde het 5 minuten voordat ik een fix had en vandaag binnen 5 seconden...in een parkeergarage nog wel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom Benelux geen GPS signaal | inVisionxxx | iPhone Navigatie | 33 | 24-09-11 17:31 |
TomTom: geen gps signaal | djsteven | iPhone Navigatie | 23 | 11-10-10 22:07 |
iPhone 1e gen.: Geen signaal | ObAt | Unlock | 4 | 31-07-10 14:58 |
tomtom geen gps signaal | Mad Hankey | iPhone Navigatie | 11 | 01-04-10 19:40 |
Geen Signaal | theblinkies | Unlock [archief] | 13 | 18-06-08 14:30 |
|
|