//

Iphone start niet op

Iphone start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een oud model iphone 8 gb. Op het moment dat ik de iphone heb gekregen heeft de vorige eigenaar zijn foto's gewist. Hierna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-09, 14:10
manetje manetje is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone start niet op

Ik heb een oud model iphone 8 gb. Op het moment dat ik de iphone heb gekregen heeft de vorige eigenaar zijn foto's gewist. Hierna start de Iphone niet meer op en laat alleen maar het appeltje zien. De telefoon is jailbreaked en ik heb mij laten vertellen dat je dan niet zomaar kunt herstellen via Itunes. Wie o wie heeft hiervoor een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-09, 15:54
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

tuurlijk kun je hem gewoon herstellen in itunes, zet hem in dfu mode dan wordt de iphone herkent in itunes en wordt je gevraagd of je wil herstellen of naar de nieuwste firmware te upgraden.

wat ook kan hou de homeknop ingedrukt terwijl je hem via usb aansluit op de computer. Als het goed is moet itunes hem dan ook herkennen maar hiervoor moet je de iphone eerst uit zetten
  #3  
Oud 25-08-09, 16:08
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik denk dat er bedoeld wordt, dat je dan niet alleen je JB kwijt bent, maar ook een eventuele unlock en activatie van de iPhone
Weet niet of de vorige eigenaar zo duidelijk is geweest en dus misschien niet eerlijk is geweest over de unlock dmv een Jailbreak....en dus gewoon gezegd heeft dat je niet zomaar kan restoren met iTunes
  #4  
Oud 25-08-09, 16:26
manetje manetje is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Is er een manier om hem wel aan de praat te krijgen en het verliezen van de unlock etc. te voorkomen?
  #5  
Oud 25-08-09, 16:31
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ben bang van niet :s
Als die foto's gewoon vanaf de iPhone heeft gewist ist wel vreemd eigenlijk, maar als die dat via ssh heeft gedaan, heeft die misschien iets verkeerds verwijderd.
Heb je een 3G of een 1ste gen iPhone?
Nja maakt niet uit eigenlijk, alle iPhones zijn opnieuw te jailbreaken na een restore, en ook alle software versies op dit moment dus....
gewoon restoren, dat wordt er automatisch 3.0.1 op je iphone gezet neem ik aan. Daarna jailbreaken met custom ipsw 3.0 van michael, en redsnow dacht ik dat het heet
Staat hier op t forum ook, onder jailbreak.
  #6  
Oud 25-08-09, 19:16
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Jep herstel je iphone in iTunes. Zoek de orginele 3.0 firmware voor je model iphone op (is wel te vinden op dit forum) Download redsn0w (google) en voer dit uit. Voor handleidingen hierover kun je hier ook terecht op het forum
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet/laad niet meer op JRJoeri iPhone algemeen 10 08-12-10 01:08
iPhone: iphone start niet satwolf Jailbreak 5 20-03-10 13:29
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
iphone 3g start niet op Secu-com iPhone algemeen 8 15-05-09 13:43
iPhone start niet op mcman iPhone algemeen 15 23-07-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.