iphone start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help!! Probeerde zojuist mijn iphone in recovery mode te zetten om opniew te jailbreaken en activeren en unlocken door hold en sleep gelijktijdig in te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start niet op
Help!!
Probeerde zojuist mijn iphone in recovery mode te zetten om opniew te jailbreaken en activeren en unlocken door hold en sleep gelijktijdig in te houden, dan de power off te sliden, maar vergat de hold toets gelijk los te laten. Iphone ging resetten maar blijft hangen in opstart, maw hij laat alleen apple logo zien. Itunes ziet em niet, ik kan niets meer doen. Windows ziet hem nog wel maar dat is vlg mij alleen de harde schijf functie, maw ik zie mijn fotos... Ik krijg het scherm uit door hold en sleep in te houden, maar dat is alles. Wie o wie kan me helpen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sluit hem eens aan op iBrickr.. Waarschijnlijk kan die er wel wat mee
|
|
|||
|
|||
dank,
Heb hem gisteren aangesloten op ziphone en nadat het "aanlsuiten op itune" logo verscheen de kabel eruit gehaald, aangesloten op itunes, reboot en dan weer op ziphone: en dan werkt het weer...beetje paniek voor niets dus... groet |
|
|||
|
|||
heellpppp mensen aub mijn iphone loopt ook vast...ik krijg alleen dat appele logo op t scherm verder doet ie nikss...ziphone of iBrickr dat soort dingen begrijp ik niet heb me iphone pas 5 dagen...kan me iemand helpen aub???
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
iphone start niet meer op
ik heb het zelfde probleem
ik heb versie 1.1.4 en ik wou nederlandse taal installeren toen liep hij vaste en heb ik hem aan en uit gedaan en toen greeg ik aldoor apple logo inbeeld. wat moet ik doen om hem weer werkend te krijgen |
|
|||
|
|||
mijne loopt ook vast!! OOK 1.1.4
na het gebruik van Wi-Fi.. en reset ik hem en wil hem aanzette en blijft dan ook in opstart scherm hangen.. later doet hij het weer en dan perfect en loopt weer vast na gebruik van internet.. EDGE nog niet geprobeerd.. gekke is gewoon dat de Iphone perfect werkt, zolang ik geen internet gebruik.. grtz |
|
|||
|
|||
Mensen,
Ook ik heb iphone 1.1.4 (gekraakte versie dacht ik zo!) Wilde taal omzetten naar Nederlands, en huppa...spul liep vast, en apple logo in beeld... Hoe kan ik hem weer restarten/bruikbaar maken, ben ten einde raad! snik snik! |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,Ik heb het zelfde probleem had al mijn inhoud gewist en hij viel uit en blijft constant vasthangen op het Apple Logo. Tevens weet ik er eigenlijk niet meer wat ik er mee moet doen?... Als ik hem in de DFU mode heb gezet en een fimwire erop wil zetten geeft hij een fout aan! Help mij astublieft.
|
|
|||
|
|||
iedereen belhalve garyvos
julie moeten hem in dfu mode zetten (julie zullen hem dus ook moeten updaten) stop je iphone in je computer druk 10 seconde op de home en sleep knop laat na 10 seconde de sleep knop los en hou de home knop nog 10 seconde ingedrukt dan komt itunes tevoorschijn en die zal zeggen iphone in herstelmodus aangetroffen u kunt deze hier herstellen voor garyvos download de nieuwste itunes doet hij het niet probeer het eens op een andere computer |
|
||||
|
||||
Dat heeft hij al geprobeerd en dat werkt niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat 10 seconden vasthouden van de home knop werkt niet... Nog meer suggesties? Marc Laatst gewijzigd door King1987; 16-12-08 om 12:43. Reden: Edit knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Heej Bako bedankt voor je advies zal het proberen Gary Vos
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-12-08 om 20:19. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
heb je een mac en heb je de nieuwste update gedownload want dan zal het niet werken dan kan je beter iemand zoeken die een computer met windows heeft en het op die proberen want de nieuwste update van mac blokkeert dfu ( dat van die 10 sec knoppen indrukken enzo)
Citaat:
dat je itunes niet gedownload heb zo staat het in de wiki: DFU Mode De [wiki=2442]Recovery mode[/wiki] is de meest poplulaire methode om een iPhone doormiddel van iTunes te kunnen restoren. Echter bestaat er ook een "DFU" mode die krachtiger is dan de normale recovery mode, het verschil tussen beide is dat bij DFU geen gebruik wordt gemaakt van reeds in de iPhone aanwezige pre-loader, maar van de pre-loader welke zich in het restore package bevindt. Hierdoor wordt het mogelijk om iPhones te restoren die normaal gesproken terug komen met b.v. Error 01 (unknown error), een bekend probleem bij het restoren van een 1.1.3 naar 1.1.1. Hoe activeer je DFU mode ? 1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat. 2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in. 3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden. de iPhone sluit nu helemaal af. 4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt. Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button" te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw. 5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode" Dit is een misleidende melding, wanneer je op een MAC, growl gebruikt kan je zien dat deze melding niet helemaal klopt aangezien er een "DFU mode USB Device" wordt gedetecteerd. Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt. en hij moet wel aangesloten zijn aan je computer Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-12-08 om 20:20. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
als je dat mac probleem heb kan je ook een usb hub kopen en die tussen je computer en je iphone doen
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een probleem met mijn iphone
mijn iphone werkt perfect zoals he hoort maar gisteren stuurde ik een berichtje,ging allemaal vlot steek hem in mijn zak rij naar een vriend haal hem uit mijn zak en hij staat af en voelde goed warm aan. nu krijg ik hem dus niet meer aan, hij doet gewoonweg niets!ook het heropstarten lukt niet maar op het scherm staan wel een paar zwarte strepen en gisteren lichte hij nogwel een paar keer op. weet er iemand wat ik moet doen ofgewoon naar de switch gaan? Citaat:
mijn iphone werkt perfect zoals he hoort maar gisteren stuurde ik een berichtje,ging allemaal vlot steek hem in mijn zak rij naar een vriend haal hem uit mijn zak en hij staat af en voelde goed warm aan. nu krijg ik hem dus niet meer aan, hij doet gewoonweg niets!ook het heropstarten lukt niet maar op het scherm staan wel een paar zwarte strepen en gisteren lichte hij nogwel een paar keer op. weet er iemand wat ik moet doen ofgewoon naar de switch gaan? Laatst gewijzigd door King1987; 02-05-10 om 17:56. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
hou home en sleepknop netzo lang in tot hij in recoverymode schiet,.
dit is geen reset uitvoering en meestal duurt dit tussen de 30 sec. en max. 1 minuut. hierna kun je herstellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
kapot kan deze toch niet zijn op dat uurtje van in je zak te zitten? hij voelde wel warm aan maar dat heeft hij nog al gehad van lang met gps te werken. wat kan ik nog proberen? of gewoon de switch store? alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iPhone: iphone start niet | satwolf | Jailbreak | 5 | 20-03-10 13:29 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone start niet op | manetje | iPhone algemeen | 5 | 25-08-09 19:16 |
iphone 3g start niet op | Secu-com | iPhone algemeen | 8 | 15-05-09 13:43 |
|
|