Geen Tethering op 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een Iphone 3g met FW 3.1.3. Nu las ik dat de tethering weer beschikbaar is, Maar helaas is dit niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Tethering op 3.1.3
Beste allemaal,
Ik heb een Iphone 3g met FW 3.1.3. Nu las ik dat de tethering weer beschikbaar is, Maar helaas is dit niet bij mij het geval, als ik naar instellingen--->algemeen---->netwerk, gaat er geen ''internet tethering'' Hoe kan ik dit probleem oplossen, of is het helemaal niet mogelijk. bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is echt te vinden met de zoekfunctie . Ik weet ff niet zo snel waar, maar ik heb er ook moeite voor gedaan en heb het kunnen vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen tethering met T-mobile 3G 4.0.1? | redvision | Odido (T-Mobile) | 6 | 01-09-10 09:52 |
Geen Tethering via T-mobile Hotspot | whazzzup | Odido (T-Mobile) | 0 | 17-05-10 23:36 |
geen tethering - 3.1.3 - t-mobile | hansworst2 | Odido (T-Mobile) | 3 | 18-04-10 08:31 |
Geen MMS door tethering....:S | spongebart | Odido (T-Mobile) | 14 | 08-10-09 21:07 |
Geen Tethering in XP, wel in Vista | maartenotto | iPhone algemeen | 1 | 16-08-09 14:33 |
|
|