//

computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode

computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, sinds een paar dagen reageert mijn computer niet meer op mijn iPhone. Mijn iPhone (firmware 2.0, gekocht als firmware 1.1.4) laadt niet meer op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-08, 11:56
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode

Hey,

sinds een paar dagen reageert mijn computer niet meer op mijn iPhone. Mijn iPhone (firmware 2.0, gekocht als firmware 1.1.4) laadt niet meer op en mijn computer/iTunes zegt ook niks. Ik heb het ook een paar keer in DFU-mode geprobeerd, maar de iPhone denkt dat hij niet met de computer verbindt. Raar genoeg kan ik hem nog wel opladen met een third party iPod oplader voor in het stopcontact :S

Ik ben nu bezig hem in de fabrieksinstellingen terug te zetten (duurt 2 uur?) en dan hoop ik dat hij het wel doet. Zoniet, als hij terugstaat in de fabrieksinstellingen, kan Apple dan zien dat hij eerst gehackt was? Of blijven de programma´s (cydia etc.) er gewoon nog op staan bij het herstellen? Anders kan ik hem laten repareren bij Apple (Hij is US, maar Apple heeft toch wereldwijde garantie?).

Ik hoop dat iemand mij op een of andere manier kan helpen of enige tips heeft!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-08, 12:01
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tob!as Bekijk bericht
Hey,

sinds een paar dagen reageert mijn computer niet meer op mijn iPhone. Mijn iPhone (firmware 2.0, gekocht als firmware 1.1.4) laadt niet meer op en mijn computer/iTunes zegt ook niks. Ik heb het ook een paar keer in DFU-mode geprobeerd, maar de iPhone denkt dat hij niet met de computer verbindt. Raar genoeg kan ik hem nog wel opladen met een third party iPod oplader voor in het stopcontact :S

Ik ben nu bezig hem in de fabrieksinstellingen terug te zetten (duurt 2 uur?) en dan hoop ik dat hij het wel doet. Zoniet, als hij terugstaat in de fabrieksinstellingen, kan Apple dan zien dat hij eerst gehackt was? Of blijven de programma´s (cydia etc.) er gewoon nog op staan bij het herstellen? Anders kan ik hem laten repareren bij Apple (Hij is US, maar Apple heeft toch wereldwijde garantie?).

Ik hoop dat iemand mij op een of andere manier kan helpen of enige tips heeft!
je kan daarna nog steeds zien dat ie gehacked is, dat kan je alleen maar oplossen door te herstellen met de originele firmware van apple en die erop te zetten in itunes!
De garantie is volgens mij niet wereldwide, omdat de eerste generatie iphone's niet in nl zijn uit gebracht
en waarom koop je niet een nieuw laad snoertje, grote kans dat daar het probleem zit!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 03-09-08, 12:08
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

al een andere usb poort geprobeert?
ligt waarschijnlijk aan je pc die niet genoeg vermogen doorgeeft.
hang je iphone eens aan een andere pc om te zien wat hij doet
__________________
at your service
  #4  
Oud 03-09-08, 12:19
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Heb zelf een macbook, en heb al 2 andere snoertjes geprobeerd o.a. ook op een Windows PC, ben ten einde raad
  #5  
Oud 03-09-08, 12:27
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

iphone al een gereset?beide knoppen inhouden en wachten tot hij uit staat.
nadien opzetten met powerknop.verlies je geen gegevens
of nadien restten via de instellingen.dit is een complete reset en verlies je WEL al je gegevens.
als je nadien op je pc kan kan je die wel terug syncen natuurlijk
  #6  
Oud 03-09-08, 13:48
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Ja, al geprobeerd
Hij is nu bezig met resetten via de instellingen, bijna klaar... kijken wat hij doet...Ik heb, voordat ik het heb gedaan, even al mijn gegevens via SCP naar mn macbook gekopieerd (dat kan dan weer wel...)

Is er geen manier om een andere firmware erop te zetten via SCP?
  #7  
Oud 03-09-08, 14:14
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Ook weer leuk, heb ik hem nu al 2,5 uur de instellingen laten resetten (volgens de iphone hoort het maar 2 uur te duren), loopt hij nu (denk ik) vast... Nadat het laadbalkje helemaal vol was, na zo´n 2 uur, kreeg ik een appeltje in beeld met zo´n laadrondje. Daar staat hij nu nog steeds op en het laadrondje draait niet ofzo :S Wat nu?
  #8  
Oud 04-09-08, 01:26
Tob!as Tob!as is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Oke, ik denk dat mijn connector of hoe je het ook noemt van mijn iPhone kapot is. Dat zou ook verklaren waarom er eerst niks gebeurde toen ik hem verbond met de computer.

Nu kan ik niet verder komen dan het apple logo'tje, behalve als ik de home en sleep knop tegelijkertijd inhoud voor 10 sec en dan de sleep knop los laat en de home knop in houd. Dan kom ik bij dat schermpje met het iTunes logo'tje en het usb snoertje.
MAAR, ik kan stekkertjes in mijn iPhone steken dat ik wil, er gebeurt niks...

Zou mijn connector dan gewoon kapot zijn? Heeft iemand tips over hoe ik dit dan kan laten maken (aangezien het een amerikaanse is :S)?
  #9  
Oud 19-01-10, 12:51
gijsdeklein gijsdeklein is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mij 8gb 3g..De sympthomen bij mij zijn:
-iphone reageert nergens meer op ook niet home/uit knop tgelijk
-iphone laad wel op bij aansluiten computer, computer herkent hem echter niet
-iphone start om de haverklap zelf opnieuw op maar blijft hangen bij het apple logo met laadindicatie, alsof ie ergens mee bezig is. Af en toe verschijnt er een batterij, maar hierna springt ie vanzelf weer op het apple logo.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd die ik op forums hier gelezen heb:
-itunes samen met de knoppencombinatie (dmu modus)
-ibrick en nog wat andere op forum vermelde programma'tjes, deze herkennen de iphone helaas ook niet..
-helemaal leeg laten worden en op netstroom aangesloten

ik ben echt het spoor bijster hier!

heeft er iemand nog een geniale ingeving of is het einde verhaal voor mijn trouwe iphone'tje?

Thanks!
Gijs
  #10  
Oud 21-01-10, 10:52
loentje's schermafbeelding
loentje loentje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: venlo
Berichten: 6
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem 1e generatie iphone.
Ik wou alle instellingen wissen,en gewoon het orgineel(fabrieks-instellingen) weer erop zetten.Hij is/was namelijk gejailbraikt.volgen gebruiksaanwijzing kon het herstellen wel een uur duren,dus niet........
Bovengenoemde eventuele stappen ook al ondernomen,maar tot nu met weinig resultaat,nog steeds zwart beeld met het witte appeltje erin,en het "laadrondje" wat af en toe ronddraaid....
  #11  
Oud 21-01-10, 17:45
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

ik had hetzelfde probleem bij mij hielp het om een zogenaamde lange harde reset te doen.
met dit bedoel ik zolang de power en homeknop inhouden tot de , connect to itunes logo,
tevoorschijn komt dat is recoverymode en dan gewoon herstellen in itunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert niet op usb en dfu D.run iPhone algemeen 6 20-03-11 16:25
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 15:42
Iphone niet uit dfu mode speedyj Archief 1 20-07-08 14:49
Krijg iPhone niet in DFU-mode Bartje Unlock [archief] 1 09-02-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.