Iphone niet uit dfu mode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn iphone niet meer uit de dfu mode. Ik zie alleen nog maar een zwartscherm. Hij word wel herkend in itunes. Maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone niet uit dfu mode
Ik krijg mijn iphone niet meer uit de dfu mode. Ik zie alleen nog maar een zwartscherm. Hij word wel herkend in itunes. Maar als ik hem herstel dan krijg ik foutmelding 1602.
Wat moet ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Duw de iphone uit de dfu Door home/sleep button ongeveer 25 sec in te drukken.
Daarna kan je hem weer gewoon opstarten. Wil 2.0 erop kijk dan hier https://forum.iculture.nl/f59/i...tml#post147204 Slotje vanwege de wildgroei zelfde problemen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" | bastiaan123 | iPhone algemeen | 1 | 12-05-10 19:42 |
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU | S a n d e R | Jailbreak | 5 | 24-08-09 15:42 |
iPhone 1e gen.: niet meer uit DFU mode | arcovandermeij | Unlock | 4 | 29-06-09 11:58 |
kom niet uit DFU mode met Apptapinsteller | wallofstars | Unlock [archief] | 11 | 09-02-08 23:22 |
Kom niet uit DFU mode na downgrading | dnzl | Unlock [archief] | 1 | 19-11-07 20:05 |
|
|