Kan plotseling geen mail binnen krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al ruim een jaar iPhone en gmail. Het werkte prima tot een paar dagen geleden. Ineens krijg ik geen mail binnen. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan plotseling geen mail binnen krijgen
Ik heb al ruim een jaar iPhone en gmail. Het werkte prima tot een paar dagen geleden.
Ineens krijg ik geen mail binnen. Ik kan wel mail versturen. Ik heb niks aan mijn account veranderd. Hoe kan dat nou? Heeft iemand zoiets meegemaakt? Tips? Ik zou niet graag willen opnieuw account instellen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
Iphone kan geen mail binnen versturen | Rodney-s | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:10 |
Kan plotseling geen sms ontvangen | kearress | iPhone algemeen | 10 | 16-12-09 17:16 |
ik krijg geen mail binnen?? | Rowdy007 | iPhone algemeen | 12 | 23-08-08 00:53 |
Accounts blijken geen mail binnen te halen | rsvh | iPhone algemeen | 14 | 12-08-08 11:23 |
|
|