Statusbalk reageert direct bij aanraking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok deze is lastig uit te leggen maar hier gaat ie. Als ik bv in safari zit en ik wil sbsettings openen met een swipe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Statusbalk reageert direct bij aanraking
Ok deze is lastig uit te leggen maar hier gaat ie.
Als ik bv in safari zit en ik wil sbsettings openen met een swipe over de statusbar dan reageert deze meteen door de pagina naar boven te scrollen. Voorheen gebeurde dit pas als je je vinger los laat. Heel irritant. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook, volgens mij niks aan te doen
|
|
|||
|
|||
° Open SBSettings
° More ° Extras & Options ° More Sensitive Swipe afzetten Helpt dat? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stroomschok bij aanraking iphone | iMafia75 | iPhone algemeen | 6 | 26-04-11 23:04 |
Bij selecteren direct naar springboard | Maatjuuh | iPhone algemeen | 2 | 20-03-11 17:00 |
bel icoon reageert niet op aanraking | Miranda65 | iPhone algemeen | 1 | 31-01-11 20:56 |
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker | nielsjuuuh | iPhone algemeen | 4 | 21-01-10 11:17 |
Trillen bij aanraking | Lebanner | Jailbreak apps en thema's | 14 | 06-05-08 03:14 |
|
|