//

bel icoon reageert niet op aanraking

bel icoon reageert niet op aanraking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met een nieuwe iphone 4. Het bel icoon reageert niet op aanraking. Schermpje opent wel maar ik kan geen nummers intoetsen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-11, 19:14
Miranda65 Miranda65 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard bel icoon reageert niet op aanraking

Ik heb een probleem met een nieuwe iphone 4. Het bel icoon reageert niet op aanraking. Schermpje opent wel maar ik kan geen nummers intoetsen en switchen tussen favorieten, recent, contacten, toetsen en voicemail. Het scherm blokkeert dus op de toets "bel". Via contacten kan ik wel nummers selecteren om te bellen. Het stop icoon reageert niet op aanraking en de telefoon blijft dus gewoon doorbellen.
Telefoon is via GSM wijzer bestelt met een abonnement van Vodafone. Wie weet een oplossing? Advies van de leverancier is opsturen, waarschijnlijk een software fout. Maar ja dan ben ik ben mijn toestel minimaal 5 weken kwijt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-11, 20:56
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik zou zeker een keer een reboot proberen (home en power knop ingedrukt houden tot het apple logo er weer is) als dat geen effect heeft een keer de software herstellen met iTunes (vergeet niet eerst een backup te maken!)

Mocht dit nog niets uithalen kan je hem volgens mij beter opsturen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: bel icoon weg na jailbreak haticee Jailbreak 2 12-02-11 16:52
Geen bel icoon na cydia install anton6821 Jailbreak apps en thema's 2 11-11-10 14:01
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? mdeuss Jailbreak 1 10-10-10 18:00
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 10:23
Statusbalk reageert direct bij aanraking Shake3000 iPhone algemeen 2 06-01-10 08:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.