bel icoon reageert niet op aanraking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met een nieuwe iphone 4. Het bel icoon reageert niet op aanraking. Schermpje opent wel maar ik kan geen nummers intoetsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bel icoon reageert niet op aanraking
Ik heb een probleem met een nieuwe iphone 4. Het bel icoon reageert niet op aanraking. Schermpje opent wel maar ik kan geen nummers intoetsen en switchen tussen favorieten, recent, contacten, toetsen en voicemail. Het scherm blokkeert dus op de toets "bel". Via contacten kan ik wel nummers selecteren om te bellen. Het stop icoon reageert niet op aanraking en de telefoon blijft dus gewoon doorbellen.
Telefoon is via GSM wijzer bestelt met een abonnement van Vodafone. Wie weet een oplossing? Advies van de leverancier is opsturen, waarschijnlijk een software fout. Maar ja dan ben ik ben mijn toestel minimaal 5 weken kwijt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeker een keer een reboot proberen (home en power knop ingedrukt houden tot het apple logo er weer is) als dat geen effect heeft een keer de software herstellen met iTunes (vergeet niet eerst een backup te maken!)
Mocht dit nog niets uithalen kan je hem volgens mij beter opsturen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: bel icoon weg na jailbreak | haticee | Jailbreak | 2 | 12-02-11 16:52 |
Geen bel icoon na cydia install | anton6821 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-11-10 14:01 |
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? | mdeuss | Jailbreak | 1 | 10-10-10 18:00 |
aanraking van het scherm lukt niet | demies | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 10:23 |
Statusbalk reageert direct bij aanraking | Shake3000 | iPhone algemeen | 2 | 06-01-10 08:33 |
|
|