The Appstore: welke applicatie hebben jullie al gedownload? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Okéj, ik zou graag een Thread starten waarin iedereen zijn downloads + prijs schrijft. Ik begin: - Exposure (Free) - Facebook (Free) - Remote (Free) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
The Appstore: welke applicatie hebben jullie al gedownload?
Okéj, ik zou graag een Thread starten waarin iedereen zijn downloads + prijs schrijft.
Ik begin: - Exposure (Free) - Facebook (Free) - Remote (Free) - ReQall (Free) - Twitterific (Free) - Crash Bandicoot Nitro 3D - Epocrates Laat maar komen..... Laatst gewijzigd door apoZ; 20-07-08 om 18:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan pas als firmware 2.0 uit is (deze zit standaard op de iPhone 3g). In firmware 2.0 is het mogelijk om die apps op je iphone/ipod touch te zetten.
Ik heb: Buienradar Remote Twitterrific Typepad Shazam Ik kan niet wachten tot ik mijn iPhone heb! NOG 1 NACHTJE SLAPEN!!!!! |
|
||||
|
||||
Ik heb:
- Band - Remote - Evernote |
|
||||
|
||||
ik heb Remote al ff binnen gehaald
@ Doblie ik heb gewoon een iTunes account en heb ook geen credit card kan gewoon met click and buy he
|
||||
|
||||
Ik ga voor de texas hold'em card game. Is wal maar liefst 128mb groot.
|
|
|||
|
|||
Deze applicaties (in de bijlage)
|
|
||||
|
||||
iTunes is tijdelijk niet beschikbaar... Overload door nieuwe 3G gebruikers die de iTunes store overvallen?
Ik heb in ieder geval al klaargezet: -Weatherbug -Reqall -Buienradar -AIM
|
|||
|
|||
Ik heb deze gedownload..
Buienradar.nl Currency Local Picks Shazam Allemaal gratis.. Hoe installeer ik ze straks eigenlijk? Gewoon naar de iPhone slepen? |
|
||||
|
||||
ik heb zojuist iGotchi gekocht (tamagotchi game) dat is tog wel een must have
|
|
||||
|
||||
Ik heb tot nu toe 1 app gekocht en dat is monkey ball
Echt verslavend spelletje De gratis apps zijn btw ook echt nice |
|
||||
|
||||
Voor het overzicht graag *alleen* een opsomming zoals de topicstarter vraagt en geen hulpvragen of off-topic geneuzel graag. Daar zijn andere threads voor. Deze thread is verder opgeruimd.
Verplaatst naar: iPhone Native applicaties |
|
|||
|
|||
Ik heb:
Monkey ball Banner free iBeer |
|
|||
|
|||
super monkey ball
photodial : deze is echt super. Je klikt op het icoontje photodial, en je krijgt een scherm met de foto's van al je contacten (na aanmaak natuurlijk in je contactenlijst). Je klikt op de foto om te bellen of te smssen. Het is aan te raden om in de contactenlijst de foto eerst wat te bewerken (verkleinen, vergroten, op de juiste plaats zetten). |
|
|||
|
|||
Shazam
Buienradar.nl iPint TapTap Light Voicenotes iMaze Midomi Localpicks Ik vind zelf toch Shazam/Midomi en Buienradar echte aanraders die je er echt op moet hebben |
|
||||
|
||||
Shozu
nearpics remote Shazam
|
||||
|
||||
- taptap
- buienradar En nog een paar van die gratis spelletjes.. (a) |
|
|||
|
|||
ik heb:
- buienradar - myLite - Crash Bandicoot - HoldEm poker Je moet af en toe wel eens kunnen gamen... |
|
|||
|
|||
tap tap revenge
Remote iPint Light PhoneSaber (een lightsaber op je iPhone met bijhorende geluiden als je rondzwaait... geweldig allemaal gratis |
|
|||
|
|||
Ik heb:
- Crash Bandicoot Nitro Kart (leuk Spel) - Texas Hold'em (ziet er erg mooi uit in de 2 verschillende views) - Enigmo (Leuk spel maar niet gemakkelijk) - Super MonkeyBall (Top Spel, Hier is al veel over gesproken) - Tap Tap Revenge (Leuk voor een gratis game, ik zou er geen geld voor betalen) - Buienradar (Erg handig) - Currency (niet echt handig, Ik ben er nog steeds niet achter hoe je alles vanuit de € kunt berekenen). - Remote (leuk voor als je van je PC/Mac vandaan bent maar wel nummers wilt switchen/spelen). ik heb deze spellen op m'n iPhone 3G staan maar hoe kan ik deze spellen op de iPhone 1.0 van m'n vriendin zetten? Zodra de hack voor 2.0 uitkomt. Ik heb namelijk gehoord dat de developers niet blij zijn dat je de spellen op meerdere iPhones kan installeren. Weet iemand hier het antwoord op? Anders koop ik namelijk alles dubbel.
iPhone US 8GB (gejat) + iPhone 3G Black 16GB Laatst gewijzigd door MarkBender; 15-07-08 om 13:31. |
|
||||
|
||||
Games
- Monkey Ball - Aurora Feint - TapTap - Spinner - T4Two Free - iPint Tools - Shazam - VoiceNotes - To Do Financial - Currency |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
Welke compensatie deal hebben jullie ? | unox | Odido (T-Mobile) | 118 | 06-04-09 18:56 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|