[Band] EK 2008 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) 12 EK songs voor de Band applicatie Via WinSCP in de instruments map van Band plaatsen (mobile/MooCowMusic/Band/Instruments/) Zorg er wel voor dat je niet teveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Band] EK 2008
12 EK songs voor de Band applicatie
Via WinSCP in de instruments map van Band plaatsen (mobile/MooCowMusic/Band/Instruments/) Zorg er wel voor dat je niet teveel instrumenten installeerd, dan kan je applicatie of zelfs je iphone vast lopen. http://www.jortberends.nl/iphone/ek2008.zip (8.981.561 bytes) Laatst gewijzigd door doublejb; 10-06-08 om 15:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik ga het ff proberen.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-08 om 12:16. |
|
|||
|
|||
zoals ik zei,
je moet niet teveel instrumenten in band hebben staan, het liefst alleen EK2008 natuurlijk maar een stuk of 5 andere erbij moet wel kunnen.. Citaat:
Laatst gewijzigd door doublejb; 10-06-08 om 15:57. |
|
|||
|
|||
Ik krijg een foutmelding bij het uitpakken met Winrar. Hoe kan dat?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg steeds opnieuw deze melding bij het uitpakken van het mapje:
C:\Documents and Settings\Bureaublad\MooCowMusic Band\ek2008.rar: The archive is either in unknown format or damaged Wat kan ik hieraan veranderen? Hoe komt dit? |
|
||||
|
||||
Hernoem het bestand even (na het downloaden) naar .rar.gz en pak het dan nogmaals (2x) uit. Zie hier voor meer informatie: https://forum.iculture.nl/f1/ip...corrupted.html
|
|
|||
|
|||
Bedankt maar geen van alle opties werkt! Het hernoemen niet, downloaden met Firefox niet, etc.
Ellende! |
|
||||
|
||||
Hmz, ik zie nu dat Jort hem (gelukkig met deze bestandsomvang) zelf host. Het gaat dus waarschijnlijk fout bij zijn webserver
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm, is er dan iemand bij wie het uberhaupt WEL werkt!?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tip: band nu tijdelijk in de aanbieding | boydvl | iPhone Apps | 3 | 24-09-08 17:21 |
Video: Band of Brothers in iTunes Store | timneutel | Muziek, foto & video | 4 | 08-06-08 17:45 |
Moo-cow music band | PIEUW | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-05-08 11:26 |
|
|