Software voor promotiefilmpjes discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Een ieder is vast wel eens in een Applestore geweest en heeft gezien dat er op de iMac's een promotiefilmpje draait. Graag zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Software voor promotiefilmpjes
Hoi allemaal,
Een ieder is vast wel eens in een Applestore geweest en heeft gezien dat er op de iMac's een promotiefilmpje draait. Graag zou ik ook zo'n filmpje willen maken. Weet iemand welk programma ik hiervoor het beste kan gebruiken? Ik bedoel dan echt het ontwikkelen van het filmpje (indraaien van afbeeldingen etc). Het afspelen gebeurd via kiosk, dat was mij al duidelijk. Hopelijk kan iemand mij helpen! Groetjes, Niek Zie voorbeeldfilmpje: iPhone 5 Official introduction video - YouTube Laatst gewijzigd door niekgb; 17-09-12 om 13:17. Reden: Externe link |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je reactie! Ik heb hier CS5 master collection draaien.. zal daar eens mee vogelen
Nogmaals dank! |
|
|||
|
|||
Om het gemakkelijk te houden is OSX ook voorzien van iMovie en daar kom je ook al een aardig eind mee.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel, dat heb ik wel, maar met een reactie als "even vogelen" heb ik niet het is idee dat het hier om een ervaren videoeditor gaat en je dus veel beter de basics kan aanleren alvorens je je op Premiere, After effects of het finalcut pakket te storten. Dat zijn echt paketten die je niet even "doet"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval kan ik wel zeggen dat animaties zoals in het promofilmpje met iMovie niet te maken zijn Succes verder |
|
|||
|
|||
Ik zou voor Premiere gaan hoor. Beter daar gewoon mee beginnen prutsen en es die Classroom in a Book van Premiere lezen of Lynda tutorials.
Premiere is echt een megazalig programma voor alle soorten videos. |
Labels |
final cut, imovie, promotie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Welke navigatie software voor Europa? | joostdeman | iPhone Navigatie | 15 | 18-05-11 19:09 |
nieuw software voor Iphone 3G(S) | bryan30 | iPhone Apps | 0 | 19-06-10 01:15 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
|
|