//

Bluestack,ideaal programma

Bluestack,ideaal programma discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mods een waarschuwing geven,dit is 100% legaal!!!! Ik heb verschillende keren de vraag gezien of het mogelijk is om whatsapp op je pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-12, 15:09
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard Bluestack,ideaal programma

Voor de mods een waarschuwing geven,dit is 100% legaal!!!!

Ik heb verschillende keren de vraag gezien of het mogelijk is om whatsapp op je pc te hebben.

Ik ben een lange tijd aan het zoeken geweest en kwam bij het programma Bluestack.

Dat programma is een simulator van android maar zijn vrijwel dezelfde apps als voor ios.

Installeer dat programma op je pc/laptop en je kunt ook whatsapp op je pc gebruiken.

Ik doe dat al weken. Je moet zoals in het echt ook een telefoonnummer registreren. Pak een oude prepaid ofzo(moet het wel doen) en registreer op die nummer.

Dan heb je als het ware een extra whatsapp profiel.

De link:
Run Mobile Apps on Windows PC or Mac with BlueStacks | Android App Player

Het werkt ook op apple computers



Misschien is het wel makkelijk voor mensen die het alsnog op de pc willen hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-12, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polopeer Bekijk bericht
Het werkt ook op apple computers
Dat is erg overdreven

Het is allemaal offtopic omdat het om een emulator gaat om Android apps te draaien op een PC/Mac maar een waarschuwing voor Mac-gebruikers is toch aan de orde (denk ik)

Op een Mac, met OS X 10.8.2 Mountain Lion, crasht het progje regelmatig en het voldoet niet aan de vereisten van het Cocoa Framework. Als het al werkt kunnen de vensters niet vergroot worden en scrollen binnen een venster werkt niet.

Verwijderen dan maar? Het progje kan op de Mac-manier verwijderderd worden maar er blijven dan vier (4) LaunchAgents achter die tijdens een herstart van de Mac dingen gaan opstarten. Onder andere een icoontje in de menubalk dat niet werkt en ook niet te verwijderen is. De achtergebleven LaunchAgents moeten dan manueel verwijderd worden.

Dus, wat mij betreft geen aanrader voor gebruik op een Mac.
  #3  
Oud 29-12-12, 11:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dank voor de waarschuwing. Ik was er al een beetje argwanend over, -no pun- maar gewoon intuïtie.
  #4  
Oud 29-12-12, 11:14
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Ik heb zelf geen mac (nog niet) dus niet kunnen testen. Ik moet aannemen wat ik kan vinden op internet qua reviews.

Op windows werkt het wel goed. Scherm vergroten enzo werkt op windows ook niet super ,maar het gaat erom dat je op je pc/laptop whatsapp kunt gebruiken.

Voor sommige mensen toch makkelijk.

Laatst gewijzigd door polopeer; 29-12-12 om 11:29.
  #5  
Oud 29-12-12, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polopeer Bekijk bericht
Ik moet aannemen wat ik kan vinden op internet wua reviews.
"Vertrouwen is goed, controle is beter" (Vladimir Iljitsj Lenin)
  #6  
Oud 29-12-12, 11:28
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Ik geef je ook groot gelijk.

Vind het ook super dat je je post geplaatst hebt. Zou het niet tof vinden als door mijn "tip" iemand zijn pc/laptop over de toeren is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lijkt ideaal: Wandplank met speakers voor Iphone. Ervaringen? Prudence iPhone accessoires en onderdelen 3 18-02-11 17:42
Gezocht: hoes ideaal voor op ski Mcmichel iPhone accessoires en onderdelen 0 29-01-11 13:30
TomTom: TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone iCulture iPhone Navigatie 2 03-11-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.