virtualisatie vraag. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, dit is geen iphone vraag, maar een macbook air. Mijn vrouw is net terug uit de states voor de start van een 1,5 jaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
virtualisatie vraag.
Allen,
dit is geen iphone vraag, maar een macbook air. Mijn vrouw is net terug uit de states voor de start van een 1,5 jaar durende cursus. We hebben een Mac book air en de officiële MS office suite gekocht, uitgaande dat dit voldoende moest zijn. Het blijkt echter dat bepaalde diepgaande statistische analyses niet mogelijk zijn in Excel voor Mac. Nu is haar geadviseerd om: a vmware b parallels aan te schaffen. Om windows te draaien zou ik ook een Windows licentie moeten kopen Is er een andere manier dan virtualisatie om Office voor windows te draaien? Elk advies is welkom, maar wel legaal. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas is dit een iPhone forum, geen Mac.
Post dit aub op een Mac forum. Succes! // Slotje
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 29-03-13 om 19:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
vraag | MCMRTN | iPhone algemeen | 3 | 16-06-10 17:04 |
Vraag | ThommieGun | Archief | 3 | 26-12-08 14:59 |
iPhone 1e gen.: 2.0 >1.1.4 vraag | edob | Unlock | 5 | 03-08-08 22:28 |
|
|