Switchen van Win naar Mac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. heb alles op een windowsbak, dus mailaccounts en mailboxen en archief in itunes 2. hoe sync ik alles op mijn iphone vanaf de mac? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Switchen van Win naar Mac
1. heb alles op een windowsbak, dus mailaccounts en mailboxen en archief in itunes
2. hoe sync ik alles op mijn iphone vanaf de mac? - Dus iphone herkent de mac/itunes perfect maar hij maakt geen copy van de iphone op de mac... Tips? Graag!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt je iPhone maar met 1 bibliotheek tegelijk syncen...
|
||||
|
||||
Met SwapTunes/SwapLibrary kun je met 2 syncen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op een mac kun je je mp3 collectie natuurlijk wel kopieren, de gekochte muziek via Itunes niet. Dat laatste kan wel maar is technisch gezien illegaal.
Uiteraard is alles op een computer te kopieren natuurlijk |
|
||||
|
||||
Heb mijn oude vista laptop als VM draaien onder mac, ik zal daar maar gewoon blijven syncen... De nieuwe 3G sync ik dan wel onder mac.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Mac OS X: iTunes van Win XP naar iMAC | JohnO | iTunes | 0 | 17-09-10 11:32 |
switchen van telefoongesprek naar app lukt niet (altijd) | hime | iPhone Apps | 0 | 26-04-10 01:08 |
Windows: Machtiging na update Win naar Win 7 | Brum | iTunes | 1 | 15-03-10 02:01 |
|
|