Bluetooth Keyboard Toetsen Veranderen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik gebruik momenteel een Bluetooth Keyboard voor mijn Macbook Pro. Deze is niet van Apple, het is een na-maak model. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth Keyboard Toetsen Veranderen
Hallo allemaal,
Even een vraagje. Ik gebruik momenteel een Bluetooth Keyboard voor mijn Macbook Pro. Deze is niet van Apple, het is een na-maak model. Ik weet het, er komen natuurlijk antwoorden van koop gewoon een normaal apple. Deze heb ik ook gehad, maar die lag niet fijn op de hand voor mij en daarom deze vraag. Omdat ik dit bluetooth keyboard graag gebruik vroeg ik me het volgende af. Momenteel als ik zit te werken wil ik van nummer switchen, gaat dit niet of als ik de brightness hoger of lager wil zetten. Is er een programma om de toetsen van mijn keyboard om te wisselen naar bepaalde functies? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik. Maar ik bedoel special keys aanwijzen. Net zoals als in een spel je de controles voor iets kan veranderen snapte?
|
|
||||
|
||||
Deze vraag hoort thuis op een Mac support forum. Wellicht weet men daar een oplossing.
Succes! Hier gaat een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 bluetooth keyboard | Ylanka35 | iPhone algemeen | 11 | 30-06-13 21:46 |
Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken | Fredzzz | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-08-10 21:50 |
Keyboard veranderen | Noahtse | iPhone algemeen | 5 | 26-07-09 19:28 |
|
|