bestanden overzetten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb een probleem met mijn iphone, aks ik via WinSCP bestanden zoals foto's en nog meer bestanden naar mijn iphone stuur dan zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden overzetten
Hai,
Ik heb een probleem met mijn iphone, aks ik via WinSCP bestanden zoals foto's en nog meer bestanden naar mijn iphone stuur dan zie ik op de pc dat het goed gaat, maar zodra ik op mijn Iphone kijk dan kan ik nergens de foto's om bestanden terug vinden... Wat moet ik doen??? alvast bedankt, Aswien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iphone al uit en aan gezet?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik zie dat je met een mac werkt.
je kan je fotoos toch makkelijker overzetten via itunes? je fotoos in iphoto in een map steken,itunes open en aanvinken welke fotomap je wil syncen op je iphone druk op synchroniseer en het is klaar op een windhoos weet ik niet hoe het werkt |
|
|||
|
|||
nee ik werk met windows en waarom werkt het niet met winscp
|
|
||||
|
||||
zoals truckdriver zegt, gewoon je foto's erop zetten via iTunes. Gaat hetzelfde, map selecteren en synchroniseren maar
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ken niks vn windows af en had ook niet gezreageerd had je profiel op windows gestaan ipv osx. daar zijn andere voor die wel windows kennen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes bestanden overzetten | PeHa5772 | iTunes | 0 | 19-06-10 13:59 |
App bestanden overzetten naar pc? | ViKa | iTunes | 2 | 11-04-10 20:11 |
bestanden overzetten en lezen | borlonk | Archief | 1 | 10-12-09 19:24 |
Bestanden overzetten | RoyalMess | Archief | 3 | 17-06-09 22:17 |
Iphone bestanden overzetten op Macbook | maltje | iPhone algemeen | 1 | 21-02-09 17:03 |
|
|