//

Goede Winrar voor Mac

Goede Winrar voor Mac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Sinds vorige week mijn Windows PC voor een Mac mini ingeruild, kon er al redelijk mee overweg en mis windows eigenlijk niet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-15, 09:36
Crimineeltje Crimineeltje is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 15
Standaard Goede Winrar voor Mac

Goedemorgen allemaal,

Sinds vorige week mijn Windows PC voor een Mac mini ingeruild, kon er al redelijk mee overweg en mis windows eigenlijk niet.
Ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een goede winrar tools voor de Mac, liefst ook 1tje die rar/zip bestanden met een wachtwoord kan uitpakken en aanmaken.

Ik zag dat er wel een winrar voor mac was alleen commandline based, dus daar heb ik denk ik niet zoveel aan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-15, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb eens drie letters (r + a + r) in het zoekveld van de Mac App Store ingegeven:

  #3  
Oud 30-03-15, 11:34
Crimineeltje Crimineeltje is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 15
Standaard

Klopt maar er zit redelijk veel betaald tussen, ik heb geen zin elke app te gaan kopen om te proberen .
En ik zag wel een paar om uit te pakken die gratis zijn, maar dan weer niet om in te pakken(eventueel een wachtwoord).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Navigon MobileNavigator Europa kopje kleiner maken met Winrar/Stuffit iCulture iPhone Navigatie 8 21-08-09 21:43
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac Gilliam Archief 5 30-01-09 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.