//

Apps vergelijken

Apps vergelijken discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) IK had vroeger een windows programma waarmee ik kon zien welke apps en games er geïnstalleerd zijn op zowel ipad als iphone en in itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-15, 14:52
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard Apps vergelijken

IK had vroeger een windows programma waarmee ik kon zien welke apps en games er geïnstalleerd zijn op zowel ipad als iphone en in itunes staan.

Wanneer beide apps van de apparaten zijn verwijderd kan je dat makkelijk zien en dan vervolgens uit itunes ook verwijderen. Nu heb ik een macbook en weet niet meer met welk progje ik dat deed.

Ik heb ongeveer een vijfhonderd zaken op beide toestellen staan, maar nog meer in itunes, en dit teveel aan apps wil ik nu verwijderen.

Iemand enig idee met welk programma ik dit deed ?

Ik dacht dat ik itools hiervoor gebruikte, maar heb dit nu voor de mac en hiermee kan ik de vergelijking tussen de apps niet maken (naast elkaar).
__________________
waar blijft de Jailbreak ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-15, 19:33
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

is er echt niemand die een programma weet of app kent waar je kan zien welke apps op welk toestel staan en in Itunes ...op een overzichtelijke manier wil ik zeggen

naam van de app en dan een kruisje of iets dergelijks waar dat deze allemaal op staat ??
  #3  
Oud 29-08-15, 11:10
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Sledge, ik ben gewoon bang dat niemand je begrijpt..
Hier sluit ik gewoon mijn iPad aan en dan zie in in iTunes al mijn apps en ook de apps die op de iPad staan. Daar kan je ook evt apps verwijderen/verbergen. Geen idee dus wat jij bedoeld met " vergelijken van apps naast elkaar"
  #4  
Oud 29-08-15, 17:40
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

dat klopt, het is ook moeilijk.....ik heb een iphone en ipad, maar daar staan niet allemaal dezelfde apps en games op, ik kan dus zeer moeilijk de apps uit itunes gooien die bv. niet op mijn iphone staan want die staan dan misschien wel op mijn ipad, zodat er mogelijk ook veel apps in mijn itunes staan die op geen van de apparaten nog geïnstalleerd zijn. Nu had ik vroeger een programma, ik dacht itools (werkt niet met de huidige itunes) waar je alle apps in een lijst zag die in itunes staan.

Naast elke app stond dan of deze geïnstalleerd was op de iphone, op de ipad, op beide of geen. Bij geen kon ik de app dus gewoon deleten en bleef mijn itunes proper. Het is dus zoiets dat ik zoek, waar je in een oogopslag kan zien waarop elke app staat of niet staat.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is, het programma itools bestaat niet voor de mac, en dit voor windows werkt niet met de huidige itunes / windows....
  #5  
Oud 29-08-15, 18:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

En als je nu alle Apps in iTunes op je PC verwijdert en zowel je iPhone als iPad aankopen (opnieuw) laat overzetten?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 29-08-15, 18:54
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

veel te omslachtig als er een programma is dat precies doet wat ik vraag
ik denk dat ik met applist reeds een stuk gedaan krijg, maar dan moet ik alles kopieren en plakken in een exell bestand om te vergelijken....ook te omslachtig
  #7  
Oud 29-08-15, 20:27
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Nu moet je zelf natuurlijk weten of je meer dan 500 apps op een propere manier wilt beheren in iTunes maar werken al die apps eigenlijk nog wel? Ik had er namelijk ook een heel stel die ik maar in iTunes bewaarde maar die doen het dus echt niet meer onder iOS 7/8.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps om prijzen mee te vergelijken TVZ iPhone Apps 0 28-02-12 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.