Alternatief voor Itools discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Ik zoek een alternatief voor itools. Mijn iphone zit nog op ios 7.1.1 en ik gebruik een windows 10 besturingssysteem. Itools werkt om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor Itools
hi,
Ik zoek een alternatief voor itools. Mijn iphone zit nog op ios 7.1.1 en ik gebruik een windows 10 besturingssysteem. Itools werkt om de een of andere reden niet meer. wat zijn alternatieven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die zijn er ik gebruikte altijd iFunbox.
Link: iFunbox | the File and App Management Tool for iPhone, iPad & iPod Touch.
|
|||
|
|||
iFunbox werkt best goed voor foto's.
Alleen muziek werkt niet optimaal bij mij. Verwijderen van bestanden doet iFunbox niet goed. Klik op 'verwijderen', bestanden blijven gewoon staan. |
|
|||
|
|||
Klopt verwijderen werkt niet meer, dan moet je jailbreak hebben, en iets instaleren uit Cydia zodat je meer toegang hebt. Snap alleen niet waarom muziek het niet doet. Anders doe je gewoon muziek met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Iphone is gejailbreaked...
|
|
|||
|
|||
Lees mijn tekst dan nog maar eens
|
|
|||
|
|||
Hahaha..
|
|
||||
|
||||
kunt ook Tongbu gebruiken of PP en afc2add of apple file conduit installeren via Cydia is wat je nodig hebt om itools of ifunbox enz goed te laten werken
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTools | HooijmansNL | Desktop-applicaties | 2 | 09-07-14 23:46 |
iTools iOS6/iOS7 Foto's, Contacten, Back up en nog meer. | aroe | Desktop-applicaties | 1 | 09-07-14 20:03 |
|
|