Hoe kan ik sneltoetsen maken voor Safari discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk met een man, Bob, die spastisch is. De muis is lastig voor hem. Mijn vraag is of je zelf een toetscombinatie kunt maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik sneltoetsen maken voor Safari
Ik werk met een man, Bob, die spastisch is. De muis is lastig voor hem. Mijn vraag is of je zelf een toetscombinatie kunt maken van meerdere opeenvolgende handelingen.
Bob heeft een licht verstandelijke beperking en is spastisch. Hij verzamelt foto's op Pinterest. Handelingen die hij wil verrichten zijn achtereenvolgens: in Safari > Pinterest een 'zoekterm' invoeren en 'Enter'. Dit kan hij. Vervolgens: in de zoekresultaten een foto aanklikken met linker muisknop dan de cursor in de foto plaatsen waarbij niet de linkjes worden aangeraakt met de rechtermuisknop het menu openen de keuze :Bewaar afbeelding als...." aanklikken in het Findervenster staat een doelmap reeds klaar de foto een oplopend nummer geven: 1, 2, 3, enz Op enter drukken: de foto wordt opgeslagen de nog openstaande foto wegklikken met het zwarte kruisje rechtsboven in het Pinterest scherm Nu staat weer het scherm met zoekresultaten open en begint de volgende opslag actie. Deze acties uitvoeren zijn zeer tijdrovend en frustrerend doordat dingen telkens fout gaan. Zijn al deze acties samen te vatten in 1 of enkele toetscombinatie? Ik vermoed dat dit niet kan, maar niet geschoten is altijd mis. Dank alvast voor jouw reactie en hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht kan dit (deels) met Keyboard Maestro?
|
|||
|
|||
Hartelijk dank XIII. Ik ga mij er eens in verdiepen.
|
Labels |
accessebility, sneltoetsen, toegankelijkheid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari probleem,kan geen koppeling maken naar beginscherm | Boes40 | iPad algemeen | 1 | 10-07-11 00:46 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
Safari kan geen bladwijzers maken | joepmeeuwissen | iPhone algemeen | 6 | 22-11-09 21:56 |
Hoe kan ik bepaalde bookmarks in safari deleten ? | GI30065 | iPhone algemeen | 7 | 16-05-09 17:34 |
|
|