//

Mac OS X Lion 10.7.5 Update

Mac OS X Lion 10.7.5 Update discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iedereen, Ik wil graag mijn macbook uit begin 2011 updaten. Op dit moment draait hij op Mac OS X Lion 10.7.5 maar mijn nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-17, 14:05
myrthevi myrthevi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard Mac OS X Lion 10.7.5 Update

Hi iedereen,

Ik wil graag mijn macbook uit begin 2011 updaten. Op dit moment draait hij op Mac OS X Lion 10.7.5 maar mijn nieuwe printer werkt hier helaas niet op dus ik heb een nieuwere software nodig.
Ik ben echt een leek wat dit betreft. Is het de bedoeling dat ik dan meteen de nieuwste software download? Moet ik meteen de MacOs Sierra downloaden of kan ik ergens ook een eerdere versie downloaden? Omdat mijn macbook al wat ouder is ben ik bang dat hij de update niet meer aan kan en ik hoef ook niet perse de allernieuwste versie te hebben. Blijven al mijn programma's en bestanden staan als ik een nieuwe versie download?
Ik zal vanavond even een back-up maken van alles via Time-Machine.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-17, 14:36
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard

Eerst een backup maken is inderdaad een zeer verstandig idee. Hoewel in principe alles blijft staan, kan er altijd iets mis gaan.

Nadat je dat gedaan hebt, kun je gewoon direct upgraden naar Sierra. Je MacBook kan Sierra prima aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lion op iphone maltje iPhone Apps 0 07-10-11 15:54
Ipad 3 met osx lion? jorisje96 iPad algemeen 3 23-08-11 18:30
Mac OS X: Bug in iCal na update naar Lion Lancia Desktop-applicaties 3 18-08-11 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.