Foutmelding MacOS Mojave installatie discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs van mijn Macbook Pro mid 2012 de HD vervangen door een SSD. Nu krijg ik bij het installeren van Majove de melding : " ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foutmelding MacOS Mojave installatie
Onlangs van mijn Macbook Pro mid 2012 de HD vervangen door een SSD. Nu krijg ik bij het installeren van Majove de melding : " Deze schijf gebruikt geen GUID partitie tabel indeling. Wijzig de partitie indeling met schijf hulp programma. Selecteer het apparaat met de schijf, klik op de knop met Wis, selecteer de volume indeling, en klik op Wis." Echter, deze schijf kan ik niet te wissen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het de opstartschijf is dan kan dat natuurlijk niet. Kun je opstarten met een externe schijf of met een usb-stick ?
|
||||
|
||||
Ik heb de schijf gekloond, uitgebouwd, GUID gewist en weer opnieuw ingebouwd Werkt nu perfect.
|
|
|||
|
|||
Prima, veel plezier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacOS Mojave verwijderen | WhyNotCallMeRo | Desktop-applicaties | 7 | 08-06-18 13:14 |
|
|