Externe harde schijf met Time Machine backups vol discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van een Synology NAS waar ik een externe harde schijf aangesloten heb die Time Machine backups maakt. Dit is een schijf van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe harde schijf met Time Machine backups vol
Ik maak gebruik van een Synology NAS waar ik een externe harde schijf aangesloten heb die Time Machine backups maakt. Dit is een schijf van 2 TB en de grote van de schijf van mijn iMac is 1 TB. Ik krijg een melding dat de externe harde schijf bijna vol is.
Mijn vraag is moet ik zelf ruimte vrij maken door bijvoorbeeld de oudste backups van een jaar geleden te verwijderen of doet het systeem dit automatisch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals de Time Machine back up app het zelf zegt...
Hij zal zelf ruimte vrij maken door de oudste reservekopieën te verwijderen... Enige wat je zal merken is dat de back-ups wat langer zullen duren...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Externe harde schijf | Geert32 | Desktop-applicaties | 2 | 24-02-17 19:13 |
Muziek: Muziek van externe harde schijf | Leentje15 | Muziek, foto & video | 0 | 10-10-16 12:54 |
Externe harde schijf op iPad | D3n4l3x | iPad accessoires en onderdelen | 20 | 29-12-14 14:38 |
goede externe harde schijf?? | jayblo | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 09-06-12 15:33 |
Windows: Externe harde schijf | waalboer | iTunes | 14 | 06-09-09 13:13 |
|
|