Onbekende accounts in sleutelhanger discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij mij in huis staan. Bijvoorbeeld: UPC3726xx of SpeedTouch535Exx. Ik kan alle bijbehorende wachtwoorden bekijken. In de kolom 'Bewerkingsdatum' zie ik dat ze allemaal binnen 2 seconden zijn toegevoegd. In de bijlage een screendump waarbij is ingezoomd op 1 van de wachtwoordonderdelen.
Wordt mijn Airport misbruikt of is hier misschien iets anders aan de hand? Alvast bedankt, Snelsnel. |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sleutelhanger Wachtwoorden automatisch bewaren met iCloud Sleutelhanger | warpozio | iCloud | 0 | 26-12-16 01:55 |
Alle iDevices: iCloud restore na JB geeft onbekende accounts | tiimm89 | Jailbreak | 12 | 18-09-14 10:18 |
gps tag/sleutelhanger | jogti | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-12-13 17:21 |
ICloud Sleutelhanger | Guest-20200914115422 | iCloud | 1 | 21-11-13 17:43 |
Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie | bibih | iPhone algemeen | 4 | 28-10-13 21:19 |
|
|