Onbekende accounts in sleutelhanger discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbekende accounts in sleutelhanger
In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij mij in huis staan. Bijvoorbeeld: UPC3726xx of SpeedTouch535Exx. Ik kan alle bijbehorende wachtwoorden bekijken. In de kolom 'Bewerkingsdatum' zie ik dat ze allemaal binnen 2 seconden zijn toegevoegd. In de bijlage een screendump waarbij is ingezoomd op 1 van de wachtwoordonderdelen.
Wordt mijn Airport misbruikt of is hier misschien iets anders aan de hand? Alvast bedankt, Snelsnel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sleutelhanger Wachtwoorden automatisch bewaren met iCloud Sleutelhanger | warpozio | iCloud | 0 | 26-12-16 02:55 |
Alle iDevices: iCloud restore na JB geeft onbekende accounts | tiimm89 | Jailbreak | 12 | 18-09-14 11:18 |
gps tag/sleutelhanger | jogti | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-12-13 18:21 |
ICloud Sleutelhanger | Guest-20200914115422 | iCloud | 1 | 21-11-13 18:43 |
Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie | bibih | iPhone algemeen | 4 | 28-10-13 22:19 |
|
|