//

Onbekende accounts in sleutelhanger

Onbekende accounts in sleutelhanger discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-18, 20:46
snelsnel snelsnel is offline
• iOS 5.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 1
Standaard Onbekende accounts in sleutelhanger

In de sleutelhanger vind ik 19 Airport programma wachtwoorden waar accounts aan gekoppeld zijn die me doen vermoeden dat het modems betreft die niet bij mij in huis staan. Bijvoorbeeld: UPC3726xx of SpeedTouch535Exx. Ik kan alle bijbehorende wachtwoorden bekijken. In de kolom 'Bewerkingsdatum' zie ik dat ze allemaal binnen 2 seconden zijn toegevoegd. In de bijlage een screendump waarbij is ingezoomd op 1 van de wachtwoordonderdelen.

Wordt mijn Airport misbruikt of is hier misschien iets anders aan de hand?

Alvast bedankt,
Snelsnel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Airport.png‎ (121,6 KB, 6x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sleutelhanger Wachtwoorden automatisch bewaren met iCloud Sleutelhanger warpozio iCloud 0 26-12-16 02:55
Alle iDevices: iCloud restore na JB geeft onbekende accounts tiimm89 Jailbreak 12 18-09-14 11:18
gps tag/sleutelhanger jogti iPhone accessoires en onderdelen 0 04-12-13 18:21
ICloud Sleutelhanger Guest-20200914115422 iCloud 1 21-11-13 18:43
Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie bibih iPhone algemeen 4 28-10-13 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.