Oude imac opnieuw installeren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik probeer voor een kennis op een oude iMac (2011, snow leopard) osx opnieuw te installeren. Nu gaat dat normaal via internet maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude imac opnieuw installeren
Beste forumleden,
Ik probeer voor een kennis op een oude iMac (2011, snow leopard) osx opnieuw te installeren. Nu gaat dat normaal via internet maar daar haalt dit apparaat de gegevens niet meer vandaan. Ik heb er wel een dvd bij waar osX (Lion) op staat. Dit heb ik nog nooit gedaan en het lukt ook niet. Zodra ik de dvd in de imac stop "spuugt" hij deze weer uit. hoe moet ik vanaf dvd installeren? Welk commando moet ik geven zodat hij vanaf dvd gaat lezen? Ter info: De hdd is helemaal gewist teneinde een clean install te realiseren. Of zit ik hier helemaal in het verkeerde forum? Ciao, Rini |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
herstellen, imac, installeren, lion, snow leopard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth koppeling oude telefoon met iMac verwijderen | horsepower8021 | iPhone algemeen | 3 | 27-06-16 22:36 |
imac installeren | hamko | iPad algemeen | 2 | 24-10-12 19:58 |
iPhone: Opnieuw installeren | Nielsvandijk | Jailbreak | 3 | 13-12-10 23:16 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
|
|