//

Private key mail probleem

Private key mail probleem discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen kan ik geen mail meer versturen vanaf Apple mail. Als het wil versturen dan krijg ik een melding met een veld 'private ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-20, 17:57
kristallix kristallix is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2020
Berichten: 1
Standaard Private key mail probleem

Sinds enkele dagen kan ik geen mail meer versturen vanaf Apple mail. Als het wil versturen dan krijg ik een melding met een veld 'private key' waar een wachtwoord moet worden ingevuld. Geen flauw idee welk wachtwoord aangezien ik dit nooit heb ingevuld. Natuurlijk gaan googlen voor de oplossing, maar is niet gelukt. Als ik een mail verstuur dan zie ik rechts een open slotje (nooit eerder gezien!) en een vakje voor 'digitale handtekening' wat ik aan/uit kan zetten. Ook dit heb ik nooit gezien. Bij de mail van mijn vrouw staat dit bv. niet. Ik snap er werkelijk niets van. Iemand een oplossing?!! Ik ben alles behavel ict-deskundige, dus graag uitleg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem in mail app HonorSociety iPhone Apps 1 06-04-10 23:06
E-mail probleem wirehub iPhone algemeen 0 28-09-08 16:27
mail probleem john wings iPhone algemeen 6 06-06-08 11:16
Probleem mail.app iFonzie Unlock [archief] 1 16-04-08 10:46
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) Probe iPhone Apps 5 04-03-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.