Berichtenapp opent automatisch op Macbook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te werken achter mijn macbook pro en krijg een iMessage binnen op mijn iPhone. Opeens zie ik dat mijn macbook zodra ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtenapp opent automatisch op Macbook
Ik zit te werken achter mijn macbook pro en krijg een iMessage binnen op mijn iPhone. Opeens zie ik dat mijn macbook zodra ik op mijn telefoon de berichten app open, ook de berichtenapp opent onderin het dock.
Ik ben voor berichten niet ingelogd bij iMessage op mijn macbook de berichten worden niet weergeven, maar de app opent wel in het dock.. Kan ik dit op de een of andere manier uitschakelen? Op beide apparaten de Wi-Fi/data compleet uitschakelen maakt overigens helemaal geen verschil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zit dat meer in de handoff functie. Dus de mac herkent dat een bekende app op de iphone actief wordt en geeft de optie dit over te nemen.
In die hoek moet je dan ook zoeken om dat uit te zetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone SE Siri & Spotify opent en speelt automatisch | Basden | iPhone algemeen | 1 | 21-12-17 10:01 |
|
|