//

Berichtenapp opent automatisch op Macbook

Berichtenapp opent automatisch op Macbook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te werken achter mijn macbook pro en krijg een iMessage binnen op mijn iPhone. Opeens zie ik dat mijn macbook zodra ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-21, 10:57
TheWizzardOfOz TheWizzardOfOz is offline
• iOS 15.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 3
Standaard Berichtenapp opent automatisch op Macbook

Ik zit te werken achter mijn macbook pro en krijg een iMessage binnen op mijn iPhone. Opeens zie ik dat mijn macbook zodra ik op mijn telefoon de berichten app open, ook de berichtenapp opent onderin het dock.

Ik ben voor berichten niet ingelogd bij iMessage op mijn macbook de berichten worden niet weergeven, maar de app opent wel in het dock.. Kan ik dit op de een of andere manier uitschakelen?

Op beide apparaten de Wi-Fi/data compleet uitschakelen maakt overigens helemaal geen verschil.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-21, 16:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Volgens mij zit dat meer in de handoff functie. Dus de mac herkent dat een bekende app op de iphone actief wordt en geeft de optie dit over te nemen.
In die hoek moet je dan ook zoeken om dat uit te zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone SE Siri & Spotify opent en speelt automatisch Basden iPhone algemeen 1 21-12-17 09:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.