Calendar: Verschil van 1 dag bij verjaardagen! discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) In macOS 11.2 heb ik (nog!) steeds het volgende probleem. Dit probleem lijkt na wat speurwerk al jaren te bestaan. Mijn organisatie is afgelopen jaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calendar: Verschil van 1 dag bij verjaardagen!
In macOS 11.2 heb ik (nog!) steeds het volgende probleem. Dit probleem lijkt na wat speurwerk al jaren te bestaan.
Mijn organisatie is afgelopen jaar overgestapt van Google naar Microsoft als mail omgeving. Als een contactpersoon in Microsoft exchange een verjaardag heeft, zie ik die op mijn online outlook goed. In mijn iPhone staat deze ook goed. (Doordat hier een fix voor is uitgebracht) maar in mijn macOS staat deze verjaardag niet goed. Hebben andere gebruikers hier ook last van? Dus: Exchange → iPhone OK Exchange → Online outlook OK Exchange → macOS NIET ok... https://answers.microsoft.com/en-us/...f27e43?page=10 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
birthday, calendar, macos, verjaardag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles | koekjedebij | iCloud | 15 | 14-03-12 22:02 |
exchange group calendar en other user calendar on iphone | XXhunter | iPhone algemeen | 0 | 28-12-10 11:06 |
Verjaardagen in de calendar | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 13-09-08 19:32 |
|
|