Beeld imac flikkert discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Het beeld van mijn imac flikkerd heel erg als ik bijv. de imac uit de slaapstand haal als hij daar langere tijd in heeft gestaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeld imac flikkert
Het beeld van mijn imac flikkerd heel erg als ik bijv. de imac uit de slaapstand haal als hij daar langere tijd in heeft gestaan.
honderden kleine blokjes in het scherm flikkeren dan. Ik moet hem dan uitschakelen en opnieuw opstarten dan is het veel minder. is een imac 27 inch mid 2011 proc. 2,7 intel core I5 geheug. 12 GB Videokaart AMD Readeon HD 6770M 512 MB ik heb er 2 harde schijfen in zitten 1 TB de orginele alleen voor opslag en 500 gb SD daar doe ik alles op als het flikkeren weg is werkt de imac perfect alleen in het begin als hij uit de slaapstand komt. Is daar iets aan te doen en dan bedoel ik niet een nieuwe imac kopen maar repareren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, de videokaart eruit halen en in de oven bakken (zgn. ‘Reflow’ van de videokaart)
Dit is een bekend probleem van die generatie iMac’s. Vroeg of laat krijgen ze hier allemaal last van. Meer leesvoer: https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/2031648 |
|
|||
|
|||
Hier kan een slot op operatie mislukt is overleden.* en verkocht als onderdelen.⚙️
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm flikkert/ruist | Robin91 | iPhone algemeen | 3 | 07-07-16 12:37 |
Synchrone weergave imac naar apple tv: zwart beeld, wel geluid. | wesleydegraaf | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-06-14 20:43 |
iPhone start op daarna flikkert het beeld | brigittebloem | iPhone algemeen | 1 | 16-01-13 01:38 |
Iphone 3G beeld flikkert in alle kleuren | maxim1991 | iPhone algemeen | 0 | 11-02-11 22:24 |
iPhone beeld flikkert | thefreeze | iPhone algemeen | 41 | 20-11-10 01:48 |
|
|