//

Homekit en tussenstekkers

Homekit en tussenstekkers discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een poos bezig om tussenstekkers op Woning (homekit) te zetten, niet zozeer om te schakelen (ergo dat gebeurd niet) maar om stroom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-24, 20:17
bonestaak bonestaak is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2024
Berichten: 1
Standaard Homekit en tussenstekkers

Ik ben al een poos bezig om tussenstekkers op Woning (homekit) te zetten, niet zozeer om te schakelen (ergo dat gebeurd niet) maar om stroom te meten van het aangesloten apparaat. Op Homeassistant/ Homey, en later ook Hubitat was dat een fluitje van een cent. Helaas blijkt dat de meeste van die toch heel dure stekkers op Homekit of niet werken, of geen stroom meten. Ik heb al stekkers gekocht van Sous (Zigbee) Innr (Zigbee) Iqore (matter) nota bene Homekit gecertificeerd maar dus niet stroom meten. Everspring (de enige die wel stroom meten en dan in Homedash een variant op Woning. Ook de Eve op aanraden, heel duur 40 euro per stuk... en dus geen stroom meten,

Hoe of waar kan ik zien welke tussenstekkers nu wel werken, heb er al dit 500 euro aan uitgegeven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
eve, fibaro, home, homekit, woning



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.