Homekit en tussenstekkers discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een poos bezig om tussenstekkers op Woning (homekit) te zetten, niet zozeer om te schakelen (ergo dat gebeurd niet) maar om stroom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Homekit en tussenstekkers
Ik ben al een poos bezig om tussenstekkers op Woning (homekit) te zetten, niet zozeer om te schakelen (ergo dat gebeurd niet) maar om stroom te meten van het aangesloten apparaat. Op Homeassistant/ Homey, en later ook Hubitat was dat een fluitje van een cent. Helaas blijkt dat de meeste van die toch heel dure stekkers op Homekit of niet werken, of geen stroom meten. Ik heb al stekkers gekocht van Sous (Zigbee) Innr (Zigbee) Iqore (matter) nota bene Homekit gecertificeerd maar dus niet stroom meten. Everspring (de enige die wel stroom meten en dan in Homedash een variant op Woning. Ook de Eve op aanraden, heel duur 40 euro per stuk... en dus geen stroom meten,
Hoe of waar kan ik zien welke tussenstekkers nu wel werken, heb er al dit 500 euro aan uitgegeven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
eve, fibaro, home, homekit, woning |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|