FancyZones opties voor Mac OS? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik stap deze week over van mijn Windows pc naar een Apple MAC Mini M4, Op mijn Windows machine heb ik een applicatie wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FancyZones opties voor Mac OS?
hallo,
Ik stap deze week over van mijn Windows pc naar een Apple MAC Mini M4, Op mijn Windows machine heb ik een applicatie wat onder powertools zit dat heeft Fance Zones. Waarmee ik mijn scherm ingedeeld heb (volledig naar eigen keuze) waarna je door shift vast te houden de applicaties die opend zet. Naar dat deel scherm kan zetten omdat ik een 49inch scherm gebruik is dit ontzetten makkelijk en werkt heel eerlijk ook super goed. Ik heb zitten kijken maar voor Mac OS heb je wel wat applicaties maar wat ik zo zie - niet vooraf scherm indeling mogelijk - en niet klik met zeg een toets vast te houden. De applicaties die ik zo heb gevonden zijn macsyzones, Magnet, Bentobox & Rectangle sommige zijn betaald maar als het goed werkt maakt mij dit heel veel uit. Wie heeft ervaring met de bovenstaande applicaties of heeft een betere optie gevonden in vergelijking met FancyZones. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
49inch, fancyzones, magnet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra opties voor doorschakelen | Freeltd | iPhone Apps | 6 | 02-10-14 23:25 |
opties voor zoekfunctie weg! | redlady54 | iPhone algemeen | 0 | 05-11-11 18:52 |
|
|