sms tekst nogmaals verzenden discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal standaard teksten die ik regelmatig per sms wil verzenden. Op mijn Nokia maak ik daarvan een "easy sms" en kon die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms tekst nogmaals verzenden
Ik heb een aantal standaard teksten die ik regelmatig per sms wil verzenden.
Op mijn Nokia maak ik daarvan een "easy sms" en kon die steeds opnieuw gebruiken. Is er een mogelijkheid op de iPhone om een bepalde tekst steeds opnieuw te verzenden? Notities biedt geen oplossing, want die kan ik alleen emailen. Weet iemand en oplossing of is er wellicht een applicatie voor om dit te doen? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kon altijd wel met SMSd, maar die app is volgens mij niet meer doorontwikkeld voor 2.0
|
|||
|
|||
dit kan met biteSMS moet je wel een jailbreak hebben.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sms niet verzenden (4.2.1) | Paraprozac | iPhone algemeen | 1 | 14-01-11 15:17 |
Sms tekst vergroten ??? | RayZoetermeer | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 20:45 |
sms verzenden meerder vrienden... | Zwaan69 | Archief | 1 | 12-03-10 12:19 |
Sms ontvangen en verzenden tegelijk | L-axe-effect | iPhone algemeen | 13 | 19-12-08 23:50 |
tekst input sms | berommen | Archief | 2 | 26-11-07 02:34 |
|
|