foutmelding winscp discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ola! ik krijg foutmelding 255 als ik open ssh wil openen via winscp? 3g 16g op asus laptop met vista. alles volgens het boekje gejailbreaked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding winscp
ola! ik krijg foutmelding 255 als ik open ssh wil openen via winscp? 3g 16g op asus laptop met vista. alles volgens het boekje gejailbreaked werkt prima,loop alleen hier op vast?? suggesties?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
juiste paswoord en gebruikersnaam ingegeven?
gebruikersnaam ROOT en paswoord ALPINE ip adres van de iphone ook ingeven natuurlijk |
|
||||
|
||||
En op de iPhone ook OpenSH geïnstalleerd en actief staan?
|
|||
|
|||
jaja alles open en actief vd ssh op de i-phone,root en alpine ingevoerd ,goede ip adres in winscp maar toch foutmelding 255?? heb die laptop ook nog maar net nieuw en krijg wel mijn apps te zien op laptop? dus ze kennen mekaar wel..snap er geen pest van want zo kan ik geen wachtwoord wijzigen,toch? iemand een helder moment?
|
|
||||
|
||||
Wat bij mij een probleem was is dat je een protocol kan selecteren wat standarat op SFTP staat, zet dit eens op SCP en kijk eens of dit werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WINSCP | basjuh93 | Desktop-applicaties | 1 | 02-06-10 03:18 |
Winscp | catelijne.bakker | iPhone algemeen | 3 | 17-04-10 15:32 |
[winSCP] Foutmelding tijdens connecten iPhone. | iShento | Desktop-applicaties | 13 | 25-02-10 23:16 |
winSCP | tinos | iPhone algemeen | 5 | 19-12-08 00:05 |
WinSCP | leslow | Archief | 2 | 04-06-08 02:33 |
|
|