iFuntastic is een dramarampellende discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een ellende. Zat ff een stukje te lezen over iFuntastic. Zag er best leuk uit..... Ik die boel gedownload.... geinstalleerd...... gestart....... klik op iFuntastic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iFuntastic is een dramarampellende
Wat een ellende.
Zat ff een stukje te lezen over iFuntastic. Zag er best leuk uit..... Ik die boel gedownload.... geinstalleerd...... gestart....... klik op iFuntastic support..... en BOOM (as mister jobs says) me iPhone in recovery mode. Sh*t k*t kl*ote. Het hele internet afgespeurd en gezocht. iBrickr should do the trick.... Lekker als OSX gebruiker. Virtual PC win X.P. iBrickr gestart. Na een uur ruzie met usb krijg ik gewoon niet me iPhone in iBrickr te zien. Uiteindelijk toch maar gerestored en via jailbreakme.com weer opnieuw begonnen.... Thirst think the do iFuntastic sucks BIG time just my 2 cents |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hahaha
Ben nieuwe mac gebruiken en vraag me af waar is ifuntastic eigelijk voor :S
|
||||
|
||||
Ik vind het ook ***** werken en hoor er slechte dingen over. Gewoon iNdepdencen gebruiken
|
|
|||
|
|||
iFuntastic, bwegh.
Maar je kan je iphone ermee pimpen. Een soort luxe iNdependence, alleen werkt het niet! @destiny heb je die nieuwste iNdependence al de 3.0 beta? |
|
||||
|
||||
Ik heb IFuntastic geprobeerd te gebruiken toen mij iPhone crashte maar dat heeft mij niet veel opgeleverd. Uiteindelijk via Eindhoven werkt die weer. Nu gebruik ik iFun om e-books te uploaden.
Helaas geldt dat alleen voor boeken die in html geleverd worden; dat betekent overigens ook dat je html-documenten kunt uploaden en bekijken. Via iTunes bestaat die mogelijkheid tot op heden nog niet. |
|
||||
|
||||
hoe gebruik je independence als een file exploren dat lukt bij mij niet ik moet dan weer downgraden en weer upgrade naar 1.1.1
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.... iFuntastic is 100x nix! ... enne trouwens met een 1.1.2 heb je er al helemaal niets aan !
|
||||
|
||||
oke heb hem dus zelf uitgetest die programa ZUIGT zwaar!!
en aan independence heb ik ook niks want ik draai op 1.1.2 |
|
|||
|
|||
ik raad niemand iFuntastic aan! mijn iphone deed niks meer. ik heb hem moeten terug sturen naar de webwinkel waar ze hem gemaakt hebben...
|
|
||||
|
||||
Maar heb je niet zelf per ongeluk een verkeerde knop ingedrukt; bijvoorbeeld Upgrade, dan kun je het programma de schuld niet geven. Ik werk er al die tijd gewoon mee van af november.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jah, maar een nieuwe iPhone met uitrusten is hier blijkbaar lastiger dan verwacht. Ik zal maar terug gaan naar de vertrouwde en perfect werkende roots. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iFuntastic blokkeert installer | jeex | Unlock [archief] | 2 | 26-06-08 13:33 |
Ifuntastic | andre-nl | iPhone algemeen | 6 | 28-10-07 13:54 |
iFuntastic Home Screen probleempje | Arcadium | iPhone algemeen | 0 | 23-10-07 15:22 |
|
|