scherm iphone ook in windows weergeven discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik het scherm kan zien van mijn iphone in windows, en eventueel hem mee kan bedienen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm iphone ook in windows weergeven
Hallo,
Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik het scherm kan zien van mijn iphone in windows, en eventueel hem mee kan bedienen. Ik heb hier een screenshot met wat ik bedoel, alleen dit is Mac os. En ik weet niet precies hoe zo iets heet maar ik hem al naar diversen programma's gezocht. Ik kwam eerst uit op iPhone suite maar dat werkt niet goed (helemaal niet eigenlijk). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer Veency via Cydia (Zoeken in Cydia) en vervolgens download je de VNC Viewer op je computer.
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl Laatst gewijzigd door Y-Less; 02-01-09 om 04:38. Reden: Werkt blijkbaar tegenwoordig ook op 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zou je toevallig kunnen achterhalen maar je dat plaatje vandaan hebt, dat zou ik wel willen maar na wat googlen niks gevonden.
|
|
|||
|
|||
ik heb het screenshot van de website van het dev-team vandaan bij het demonstreren van de unlock.
|
|
||||
|
||||
Is dit zonder jailbreak ook mogelijk??
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is wel.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de SDK-kit gedownload, maar hoe krijg ik dan me eigen iPhone te zien of is dit niet mogelijk et de iPhone-simulator?
|
|
||||
|
||||
He leuk werkt ook nog
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Naam van artiest ook apart weergeven?:S | jantje123 | Muziek, foto & video | 0 | 06-04-09 17:03 |
|
|