Apps organiseren via je Mac. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) De vraag is al meerder keren aan bod gekomen op dit forum; is het mogelijk om een pagina tussen te voegen of om je apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps organiseren via je Mac.
De vraag is al meerder keren aan bod gekomen op dit forum;
is het mogelijk om een pagina tussen te voegen of om je apps te herschikken via je computer? Voor diegenen die niet kunnen wachten op iTunes 9, nu is het mogelijk met Movement Je kan je apps herschikken, pagina's toevoegen of verwijderen en het ondersteund 5 icon dock. Let op, je hebt er wel een jailbreak voor nodig. Laatst gewijzigd door Bomans; 22-08-09 om 12:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Handig Ik postte het ook net..
Jammer dat ik geen Mac heb! |
|
||||
|
||||
Net gedownload, ziet er goed uit! Echter, ik heb Five Column Springboard en FiveIRows geïnstalleerd en bij mij heeft Movement er nogal een potje van gemaakt
Citaat:
Kortom: Movement staat nog in z'n kinderschoenen, maar het heeft potentie
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Maar komt dit ook voor Windows? Weet iemand dat heel toevallig (A)
|
|||
|
|||
Heb ook het "probleem" dat hij niet alle pagina's goed laad. Maar als ik dan eens doorschuif naar die pagina's en ik klik op een icoon, komen ze wel goed te staan. En idd het staat pas in zijn kinderschoenen maar dit is wel rete-handig. Mijn icoontjes stonden zo overhoop!
Maar nu staan ze tenminste logisch. Echt goed die Movement!
|
||||
|
||||
gaat dat ook werken met een 6x5 SB? En 5icon dock?
Want momenteel heb ik 6rijen en 5colomen. En dan 5iconen in mijn dock. Grt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oh, maar hoe zit dat dan met six en five Irows?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Enige tijd geleden gedownd en werkt prima.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met organiseren apps | spooky78 | iPhone Apps | 2 | 03-02-11 20:57 |
apps installeren op nieuwe mac | rdw26 | iTunes | 1 | 23-11-09 22:00 |
Must have Mac Apps | spysical | Chat en geruchten | 21 | 14-09-09 00:22 |
apps organiseren op je springboard...zonder jealbreak!!! | namastee | iPhone Apps | 12 | 02-12-08 17:31 |
apps organiseren op je springboard... | namastee | Archief | 2 | 27-11-08 22:02 |
|
|