iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/52763-iphone-niet-herkend-windows-explorer-windows-7-windows-xp.html)

nielsmunoz 25-01-10 20:13

iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP)
 
Omdat ik op mijn werk mijn iPhone regelmatig in een dock zet en weer eruit haal als ik van mijn plek wegga en ik daarbij niet elke keer het autoplay window wilde zien verschijnen en wegklikken, heb ik de autoplay settings voor mijn iPhone op uitgezet. Ik was zo blij dat het autplay venster niet meer verscheen dat ik op mijn pc thuis hetzelfde heb gedaan.

Gevolg: geen autoplay venster meer, maar de iphone verschijnt ook niet meer ald "device" met een icoon in Windows Explorer. Hierdoor kan ik mijn filmrol niet meer leeggooien en moet ik één voor één alle foto's verwijderen.

Wat moet ik doen om de iPhone weer te laten herkennen door windows explorer? (geldt zowel voor windows 7 als xp)

King1987 25-01-10 20:16

 Verplaatst naar: Desktop applicaties

ruwepit 28-02-10 11:02

Ik heb dezelfde uitdaging. Helaas geen herkenning meer bij Windows. Wel bij iTunes maar ik wil graag mijn foto's naar mijn PC overbengen.
Iemand?

woca 07-03-10 10:36

Ik had dit probleem ook al lange tijd en heb zowat alles geprobeerd.
Maar nu heb ik het als volgt kunnen oplossen :
Wis ALLES uit de filmrol (dus foto's en video's door de iphone genomen).
Zolang er geen enkele foto op de filmrol staat zal de iphone niet herkend worden door Windows Explorer (en dus niet zichtbaar zijn).
Van zodra je nu 1 foto genomen hebt met de iphone zal hij terug herkend worden door explorer en kun je terug automatisch foto's importeren op de PC.
Opmerking : Je hoeft de andere fotomappen niet leeg te maken, enkel de filmrol !

ruwepit 07-03-10 20:03

Super, inderdaad het werkt.
Erg vreemd want bij een vriend blijft het wel werken ondanks dat hij veel meer foto's op zijn iPhone had staan dan ik op de mijne.
Maar thanks...

woca 07-03-10 20:36

Ja, ik was ook super blij dat het terug werkte !
Waarschijnlijk zal er bij ons ooit een bestand of map beschadigd geworden zijn wat voor de fout zorgde.
Door de filmrol te wissen is het probleembestand of -map waarschijnlijk verwijderd en kun je met een schone lei beginnen .

gerardfidom 27-03-10 11:53

Jaaaaa! had ook al van alles geprobeerd, maar filmrol helemaal wissen en er dan weer 1 fotootje op zetten en hij doet ut weer! na, bizar..... :confused:

ivo.oldenburg 21-02-11 17:14

help bij mij werkt hij niet. itunes doet alles maar mijn pc ziet mijn iphone niet, wel in apparaten en printers maar daar staat een 3 hoekje bij met uitroepteken, stuurprogramma niet geinstaleerd ???????? op mijn oud pc met windows 7 heeft hij gewerkt dus wie o wie weet de oplossing of instelling ?

a211561 12-07-11 18:01

Ivo, Ik heb ook dit probleem. Alles gewist Itunes prima maar geen extern apparaat meer. Ik zie wel in apparaatbeheer dat er een uitroepteken bij staat. Welke driver heb ik dan echter nodig??? Iemand een idee ??? Zeer vervelende zaak


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.