Alarm geluiden discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) er is een aplicatie om ringtonen te maken maar is er ook een mogelijkheid om van mp3 alarmgeluiden te maken ik kan er niets over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alarm geluiden
er is een aplicatie om ringtonen te maken
maar is er ook een mogelijkheid om van mp3 alarmgeluiden te maken ik kan er niets over vinden op het forum wie kan mij helpen alvast bedankt Fiatfreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alarm geluiden voor
je wekker neem ik aan. Voor je agenda meldingen kan alleenet jailbreak. Als je een leuke ringtone hebt en die op je iPhone zet kun je die ook als wekker/alarm geluid gebruiken dit doe ik ook om door katja schuurmuts gewekt te worden smorgens |
|
|||
|
|||
Jazeker kan dat! zoek bij Cydia maar eens op ringtones. Een app waarmee je mp3's om kan zetten naar ringtones!
|
|
|||
|
|||
het is geen iphone met jailbreak
en het gaat over alarmtonen |
|
|||
|
|||
alarmtonen? voor de wekkerfunctie? die maak je op dezelfde manier als ringtones (mp3 -duur max 20 seconden- met itunes converteren naar aac -max 128kbps- , file hernoemen naar .m4r en slepen naar ringtones links in itunes), syncen en selecteer vervolgens de gewenste toon bij wekkerinstellingen
|
|
|||
|
|||
ringtones is max 30 seconden
en fiatfreak. wat voor alarm? die van je agenda? die ga je niet kunnen wijzigen zonder jailbreak. met jailbreak wel. voor je alarm/wekker kan je ringtones gebruiken |
|
|||
|
|||
mijn iphone is met 3.1.3 dus jailbreak lukt nog niet
maar bedankt voor de info moet ik gewoon even wachten |
|
|||
|
|||
ff op google zoeken naar iringer gratis apje om ringtones te maken. Als je je iphone niet gejailbreakt hebt kan je div tonen niet veranderen....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluiden afspelen | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 26-11-10 21:51 |
Sms geluiden | Mootjuh | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-06-10 19:07 |
Alarm geluiden kwijt | Funnyplay | Archief | 0 | 09-06-08 22:21 |
geluiden veranderen | trimix | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-07 17:31 |
|
|