apps schikken discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op sommige pagina`s maar 2 apps staan,dan op de volgende pagina weer 5. Hoe kan ik dat schikken zodat ze op volgorde staan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps schikken
Ik heb op sommige pagina`s maar 2 apps staan,dan op de volgende pagina weer 5.
Hoe kan ik dat schikken zodat ze op volgorde staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je lang drukt op een app-icoontje beginnen ze te trillen. Nu kan je door te slepen, je apps neerzetten daar waar jij dat wilt. Als je daarna weer op de 'Home'-knop drukt staan de apps weer stil en kan je ze weer aanklikken.
|
|||
|
|||
Bedankt,
het werkt! |
|
|||
|
|||
als je je iphone aan itunes hangt kan je het via de pc doen werkt makkelijker
gewoon op je iphone klikken dan programma's en dan zie je je iphone schermpje daar kan je ze dan slepen. |
|
||||
|
||||
Ik vind dat alleen handig om complete pagina's te verschuiven. Als je je iPhone gejailbreakt hebt, kan het nog handiger. Installeer via Cydia MultiIconMover. Hiermee kan je meerdere iconen tegelijk verplaatsen naar de pagina waar je ze wilt hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan moet je gewoon ctrl ingedrukt houden en meerdere apps aanklikken hetzelfde als je normaal in windows meerdere bestanden wilt selecteren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
|
|