programma waarmee ik springboard live op desktop zie discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn broertje (die niet handig is met computers en iPhone) een filmpje sturen van hoe bepaalde dingen op je iphone te installeren. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma waarmee ik springboard live op desktop zie
Ik wil mijn broertje (die niet handig is met computers en iPhone) een filmpje sturen van hoe bepaalde dingen op je iphone te installeren. Alleen ik ken geen programma daarvoor. Jullie wel? Ik bedoel dus een programma dat wordt gebruikt in dit filmpje: YouTube - How to fake your udid on ios 4
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb Veency geinstalleerd op me Iphone via Cydia, en op de pc (windows) gebruik ik UltraVNC. Hier kan je hem downloaden Download UltraVNC: Remote Support Software, Remote Support tool,Remote Desktop Control, Remote Access Software, PC Remote Control
|
|
|||
|
|||
Hallo Jarii, Erg dank voor je hulp, dat was inderdaad wat ik bedoelde. Geïnstalleerd en het loopt! (hoewel de cursor wat traag is.)
|
|
|||
|
|||
Daar heb je gelijk in ja, maarja ik heb nog niks anders gevonden ervoor.
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand nog Veency die werkt op iOS4 zonder zwart scherm ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS met OS 4.0.1 en het werkt gewoon
|
|
|||
|
|||
Ik heb iPhone 4 met 4.0 en heb geen zwart scherm.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geinstalleerde Programma's vanuit iTunes Store zie ik niet | scoop1 | Archief | 3 | 09-05-09 16:17 |
Programma voor desktop computer met GPS functie | Marshi | Archief | 1 | 19-11-08 00:16 |
Veel programma's springboard | bomsize | Unlock [archief] | 4 | 03-04-08 20:50 |
|
|