iPhone Configuratietool 3.1 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben dit nog niet op het forum tegen gekomen, althans zoekfuntie geeft geen resultaten. Echter ik heb de iPhone Configuratietool 3.1 geinstalleerd en voldoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Configuratietool 3.1
Hoi,
Ben dit nog niet op het forum tegen gekomen, althans zoekfuntie geeft geen resultaten. Echter ik heb de iPhone Configuratietool 3.1 geinstalleerd en voldoe aan de eisen: Win 7 en Net3.5 of hoger (in mijn geval zelfs Net 4.0), doch het prgoramma start niet op. Compatibiltymodus lost het probleem ook niet op. Suggesties? Dank en groet, Davidoff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je het programma al eens verwijderd en jou PC opnieuw opgestart? en hierna weer het programma geïnstalleerd?
vaak mag dat wel al helpen. kijk tevens in taakbeheer of het proces wel draait. ik gebruik het programma zelf niet. Laatst gewijzigd door rubke; 01-10-10 om 23:29. Reden: zin vergeten =\ |
|
|||
|
|||
starten als admin
Probeer het eens op te starten als administrator (via je rechtermuisknop op de exe)
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties. Beide suggesties heb ik geprobeerd, doch wil niet baten.
Ben ik de enige of hebben meerdere hier last van? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|