//

Outlook Synchroniseren WiFi

Outlook Synchroniseren WiFi discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na dit forum al veel geraadpleegd te hebben kom ik maar niet tot de oplossing om outlook wireless te synchroniseren met de Iphone 4. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-11, 21:02
Sgimpy Sgimpy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: PA
Berichten: 13
Standaard Outlook Synchroniseren Wi-Fi

Hallo,

Na dit forum al veel geraadpleegd te hebben kom ik maar niet tot de oplossing om outlook wireless te synchroniseren met de Iphone 4. Ik heb gelezen dat het via Wi-Fi synch wel kan, maar dan moet dat via cydia. Mijn telefoon is niet gejailbreaked, dus dat is geen oplossing. Heeft iemand anders een oplossing.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 13:52
Sgimpy Sgimpy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: PA
Berichten: 13
Standaard

Na heel lang gezocht te hebben, heb ik een oplossing. Alleen vind ik deze persoonlijk niet echt denderend. Het programma 'companionlink for outlook' kan worden geinstalleerd op PC en iPhone. Hiertussen kan dan een verbinding gemaakt worden waarmee adressen, notities en agenda wordt gesynchroniseerd. Misschien dat iemand anders hier wat aan heeft.

En het kost 40Eur...
  #3  
Oud 13-05-11, 10:45
Sgimpy Sgimpy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: PA
Berichten: 13
Standaard

Ik heb nog een oplossing gevonden, namelijk Mobile Me, dit is een programma van Apple (Apple - MobileMe - Je iPhone, iPad, Mac en pc altijd synchroon) waarmee je je agenda, email, contacten, etc. mee kan synchroniseren. Ziet er goed uit en werkt volgens mij prima. Enige nadeel, het kost 79,- per jaar...
  #4  
Oud 13-05-11, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sgimpy Bekijk bericht
Ik heb nog een oplossing gevonden, namelijk Mobile Me, dit is een programma van Apple (Apple - MobileMe - Je iPhone, iPad, Mac en pc altijd synchroon) waarmee je je agenda, email, contacten, etc. mee kan synchroniseren. Ziet er goed uit en werkt volgens mij prima. Enige nadeel, het kost 79,- per jaar...
Bedankt voor het delen Succes gewenst met MobileMe
  #5  
Oud 13-05-11, 16:13
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

Je agenda, contacten en notes kan je via Itunes syncken
je mails kan je ophalen via de Iphone, dan heb je die toch ook?
Je kan instellen om je berichten op de server te laten staan voor aantal dagen enzo...
  #6  
Oud 14-05-11, 00:24
Sgimpy Sgimpy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: PA
Berichten: 13
Standaard

Hallo Messi,

Inderdaad kan ik mijn mail gewoon ophalen van de server, maar mijn agenda wordt niet naar de server geüpload. En via Itunes syncen kan alleen via de kabel. Tenzij jij weet hoe ik de agenda kan instellen. Ik zou er onwijs mee geholpen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 20:36
Taken uit Outlook synchroniseren WvO iPhone algemeen 19 16-09-09 20:34
Synchroniseren met Outlook Johankelly Archief 1 22-03-08 12:34
Outlook synchroniseren one-way? m-jay iTunes 4 23-02-08 11:20
synchroniseren met outlook (NT?) tonyfe iTunes 3 24-01-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.