Webdav op windows 7 instellen voor ipad discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil voor keynote/pages/numbers webdav gebruiken om bestanden vanaf mijn laptop te halen. Maar het lukt me nog niet, heb gedaan wat hier staat iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Webdav op windows 7 instellen voor ipad
Ik wil voor keynote/pages/numbers webdav gebruiken om bestanden vanaf mijn laptop te halen. Maar het lukt me nog niet, heb gedaan wat hier staat iPad & Pages: bestanden delen met PC. - Sander's Tweakblog
maar ik krijg nog geen verbinding met m'n ipad, en dat is dan alleen op mijn eigen netwerk. Ik zou dit natuurlijk ook gewoon via internet willen doen (laptop thuis, ipad op school/etc). Iemand nog een goede uitleg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Quicknet instellen email | Bertus123 | iPad algemeen | 6 | 22-11-13 16:38 |
Mail instellen op iPad met een @home account | basboy12 | iPad algemeen | 1 | 06-07-11 16:03 |
windows live mail instellen | willie76 | Archief | 2 | 28-02-11 17:11 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
Windows mail instellen in I phone | Rafa | iPhone algemeen | 2 | 22-07-10 00:54 |
|
|