unlocken op mac en muziek er op zetten met windows discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga op 1 april naar London met mijn neef, en nee het is geen grapje. Het idee is iphone halen daar zwerven en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
unlocken op mac en muziek er op zetten met windows
Ik ga op 1 april naar London met mijn neef, en nee het is geen grapje. Het idee is iphone halen daar zwerven en dan weer terug naar good old Holland.
Hij is niet echt computer technisch aangelegd. Dus zei ik dat ik hem zou unlocke. Maar ik heb een mac en hij een windoos. Ik kan me herinneren dat met een ipod van een mac je geen muziek van een windows er op kan zetten. Dat had te maken met de mappenstructuur. Maar hier is dan mijn vraag geld dit ook voor een iPhone, zo ja dan heeft het geen zin dat ik hem unlock:S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jij kan hem toch unlocken zonder itunes daarvoor te starten?
|
|
||||
|
||||
geen probleem
als je je iphone aansluit op je windhoos computer laat je je iphone voor de eerste keer herkennen en instaleren als nieuwe iphone.
|
|||
|
|||
Oh, bedankt dat is goed om te weten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: probleem met muziek op iphone zetten | Angeline | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-10 23:39 |
Muziek op iPhone zetten vanaf andere Mac | desmodus | iTunes | 0 | 03-09-09 14:30 |
Unlocken met Nairua en Mac OS X | Nairua | Archief | 22 | 20-10-07 03:01 |
|
|