2e Hands iPhone 3Gs Synchronisen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik een iPhone 3Gs via marktplaats gekocht. Nu wil ik hem aansluiten op iTunes en hij kent het apparaat wel, alleen mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2e Hands iPhone 3Gs Synchronisen
Sinds gisteren heb ik een iPhone 3Gs via marktplaats gekocht.
Nu wil ik hem aansluiten op iTunes en hij kent het apparaat wel, alleen mijn vraag is hoe nu goed en fatsoenlijk samen te laten gaan met de Laptop? Momenteel wil ik hem synchroniseren maar hij blijft abnormaal lang hangen op 'Reservekopie maken' (stap 1 van de 5). Gisteren bleef die hier ook al 2 uur op hangen, maar toen gaf ik de 'overbelaste' server er maar de schuld van. Momenteel hangt die er al weer een uur aan maar nog steeds geen verbetering. Doe ik toevallig iets fout, of zijn er oplossingen voor? Alvast bedankt, Wesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi bij 2e hands iPhone 3GS | Thommes | Wi-Fi | 3 | 02-03-11 00:07 |
contacten kwijt na synchronisen iphone 3G | peetje2001 | iPhone algemeen | 1 | 06-01-11 18:50 |
iPhone: hellup 2e hands 3gs opnieuw jb??? | marcelh | Jailbreak | 3 | 03-09-10 23:46 |
2e hands 3Gs ,32 Gb kopen. | ramrod | iPhone algemeen | 7 | 19-08-10 13:46 |
Checken van 2e hands 3GS | HDL | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 19:05 |
|
|